Vraagje over tv

Discussie in 'De lounge' gestart door kristalhelder, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Hallo dames,

Ik heb een lcd-tv van 3 en een half jaar oud. Toen ik net tv aan het kijken was viel ineens het beeld uit. Het geluid was er wel nog. Als ik de tv nu uit zet en weer aanzet dan is er weer heel even beeld, maar al snel wordt het weer zwart. Dit lijkt toch op een los contactje he? Heeft iemand hier dat ook al eens gehad en is het toen nog gemaakt kunnen worden? Gelukkig heb ik nog een oude tv staan, maar toch wel balen.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zou eerst even alle kabels loshalen en er weer goed in doen, soms lost dat het probleem al op

3. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Dat heb ik al gedaan. In mei dit jaar deed mijn tv ineens niets meer....mijn broertje had hem al bijna opengedraaid toen hij erachter kwam dat de stroomkabel eruit was haha. Dus dat heb ik meteen allemaal nagekeken. Helaas...het lijkt wel op een los contact, omdat als ik hem uitzet en dan gelijk weer aan hij het weer heel even doet..echt maar een seconde of 2.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hmm, balen. Maar ja, dat hij het wel even doet betekent volgens mij dat het beeldscherm in ieder geval niet kapot is, dat scheelt alweer ;).

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij hebben het ook gehad, 2x zelfs. (philips) De eerste keer kwam er een monteur aan huis om hem te maken, de 2e keer hebben ze hem mee genomen. Viel nog in de garantie

6. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    @Marloes: garantie heb ik helaas nooit gehad. Mijn broer had die tv via via geregeld. Een kennis van hem werkt in een fabriek waar ze gemaakt worden. Bij mijn tv is 1 pixel eruit en dan kunnen ze het niet meer verkopen in de winkel. Schijnbaar is het ontzettend duur om dat te maken. Ik heb er toen dus maar een schijntje voor betaald. En van die missende pixel heb ik eigenlijk niet echt last gehad..je kijkt er eigenlijk net naast omdat het scherm zo groot is (94 cm).

Het is gewoon balen. Heb nu wel een oude tv, maar die is bijna aan zijn eind. Als het bij een film ofzo nacht is dan zie ik niets meer haha. Gelukkig heb ik boven nog een kleine tv staan..alleen..staat die bovenop mijn kleerkast en ik kom er niet aan;):D durf ook niet een stoel te gaan gebruiken want ik ben een megakluns. Mijn broer is pas na het weekend in deze provincie..dus nu maar even geen donkere films kijken ;)

7. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Het lijkt wel de tv van een client van mij.
    Die heeft het ook.
    De tv is nu voor reparatie.
    Hij heeft percies de zelfde klachten.

Deel Deze Pagina