Toch maar even vragen: wie kent deze webshop??

Discussie in 'De lounge' gestart door spikkeltje, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    eh boos? Ik constateerde gewoon een feit, niks boos, dat is JOUW interpretatie

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ze reageerde op mijn reactie;) :D

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Neem anders even contact op met de Kamer van Koophandel, je kunt dan de gegevens opvragen, telefoonnummer adres etc.. Wedden dat ze zich dan een hoedje schrikt als je ineens opbelt of een aangetekend stuk verstuurd.

4. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Nee ik had het niet over Eefke maar idd over jou. Je voorganger zei iets over ideal dat ze het raar vond dat je daarmee niet kon betalen. Jij reageerde daarop met: slaat helemaal nergens op, is hartstikke duur, slaat als een tang op een varken enz. Dat vond ik nogal heftig en bozig. Maar goed, dat is idd mijn interpretatie, je zult het vast eigenlijk heel lief bedoeld hebben.

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

KVK zegt tegenwoordig helaas niks meer.

Als je programma's als opgelicht ed kijkt, dan zie je daar de meest rare constructies voorbij komen.

Als je googled op zp lingerie dan zie je haar telefoonnummer en adres. Ik zou haar bellen en als ze niet opneemt dan zou ik nog een mail sturen of een bericht via hyves dat als ze niet reageert je gewoon een bezoekje komt brengen.

6. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik heb ook een webwinkeltje gehad, met sieraden. En ook bij mij betaalde iedereen gewoon vooraf, door zelf over te maken. Geen i-deal en geen keurmerk. Maar toch echt wel betrouwbaar hoor :)

Dat ze nergens op reageert vind ik wel heel raar, zo bouw je natuurlijk een hele slechte naam op. Waarschijnlijk doet ze zich gewoon 'voor de lol', naast haar baan en neemt ze het allemaal niet zo serieus en beseft ze zich helemaal wat een slechte ondernemer ze hier door is. Of ze is inderdaad een oplichter, maarja, dat weet je nooit :)

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

;) nou idd
    ik had het met 1 berichtje al begrepen dat je het er niet mee eens bent

8. noukie89

noukie89 Niet meer actief

idd als je dat doet halen ze meestal de webwinkel offline

9. Locusta

Locusta Niet meer actief

Dat klopt! Een kvk-nummer zegt niets over de betrouwbaarheid van de webshop. Het geeft alleen aan dát ze ingeschreven staan ;) Zelfs oplichters kunnen een kvk-nummer hebben.

Gebruik dat dus nóóit als richtlijn voor de betrouwbaarheid. Net zoals keurmerken, zoals ik iemand al zag noemen. Wat een keer bij Kassa (of Radar, weet het niet zeker meer) ter sprake kwam, was dat die keurmerken ook wel eens verschijnen op webshops die ze helemaal niet hebben. Ze zetten dus een keurmerk waar ze niet bij aangesloten zijn op de website. Tip: controleer altijd bij het desbetreffende keurmerk of ze daadwerkelijk zijn aangesloten.

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    en dan nog zegt een keurmerk niets

11. noukie89

noukie89 Niet meer actief

Oke je veranderd van bh maat 6 keer in je leven maar ik krijg veel dames die bijvoorbeeld in een winkel gepast hebben of advies hebben gekregen. maar de bh te duur vinden dezelfde bh kan bij mij een stuk goedkoper zijn dan in de winkel.

maar er zijn ook veel vrouwen die liever niet na de winkel willen omdat ze dan een verkoper zomaar een hokje open trekt.

daarnaast kunnen ze bij ons retour sturen en weer een nieuwe bh krijgen als de bh niet goed zit en als ze niet zeker zijn sturen ze 1 of 2 foto's en geef ik ze advies dus ik denk dat het er aan ligt.

wij hebben een keurmerk en daarnaast hebben we kiyoh waar mensen hun ervaring kwijt kunnen.

We zijn nu bezig met thuiswinkelen waarborg maar een keurmerk zegt niks want als ik bestel bij een webwinkel met een keurmerk van thuiswinkelen waarborg kan het net zo goed een waardeloze webwinkel zijn.

Ik zeg kijk wat de ervaringen zijn op internet van iedere webwinkel vind je weleens iets mindere reacties.

maar dat ligt niet altijd aan de webwinkel
    zo kreeg ik laatst een bh terug kapot met scheuren in het stof.
    Mevr word kwaat dat ze haar geld niet terug kreeg.
    terwijl ik al mijn producten controleer waneer ze deur uitgaan op eventuele schade. Dus als het het bij mij de deur is het goed en is er geen schade. Dus kijk gewoon wat de algemene reacties zijn.

vertrouw je het als nog niet dan bestel je niet.

12. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Nou vanalles gedaan, maar nog geen resultaat. zelfs berichtjes in gastenboek gezet, maar moet goedgekeurd worden..

Webshop pagina, is niet verantwoordelijk voor als er iets mis gaat bij een verkoper.
    Op www.opgelichtopinternet.nl zijn we nog bezig maar een webshop heeft officeel de regel dat ze 30 dagen de tijd hebben om te leveren. Dus ik moet nog dik 2 weken wachten. Dan kan ik de koop ontbinden, maar hoe? Bedoel er word nu al niet gereageerd over 2 weken ook niet...

Heb haar weer via hyves gemaild. Blijf ik gewoon doen tot dat ze echt reageerd. Maar er gaat ook even een briefje heen. Adres heb ik dus... Ze is nog niet van me af.

13. Jel

Jel Niet meer actief

Wat vervelend allemaal zeg.

14. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Stuur haar een brief dat je haar officieel ingebreken stelt en stel daarceen termijn in waarvoor ze moet reageren. Zet er vervolgens in dat mocht ze hieronder niet reageren je aangifte doet bij de politie en je rechtsbijstandverzekering in zal schakelen. (ookal heb je die niet..... Het schrikt behoorlijk af!)

Meestal wordt er op zo'n brief wel gereageerd!

15. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    jeetje nog niks? Wat asociaal!

16. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Erg aso idd. Je kan toch wel op een mailtje reageren. ook al zou ze het nooit zo bedoelt hebben een excuses en reactie zou erg fijn zijn. Maar helaas.:(

Maar ze is echt niet van me af. En die brief gaat er zeker komen. Er zit echt woeden in me. En diepe terleurstelling.

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik vind het wel grapig dat de site: zplingerie heet.Hoe toepasselijk!:DIk heb de site bekeken,maar vind het er erg onprofessioneel uitzien eerlijk gezegd.Ik heb best regelmatig lingerie bested via internet,maar dat zag er allemaal toch een stuk professioneler uit.Vaak dezelfde dag nog mail terug en binnen 2 dagen pakketje binnen.Hier klopt echt niks van.Heel lullig voor jullie! Hoop niet dat het je een berg geld gekost hebt

Deel Deze Pagina