Hallo dames, na een aantal dagen een miljoen topics te hebben gelezen toch mar besloten mezelf aan te melden. Heb heel wat zwangerschapssites gezien maar deze is toch verreweg wel de leukste Ik ben eva moeder van bijna 3 kindjes,2 zoontje eentje van 6 eentje van 3 en een meisje onderweg. Ben echt blij dat er een site bestaat voor zwangeren waar je gewoon lekker kan klagen als je daar zin in hebt of even kan praten over dingen die niet over kinderen gaat of juist helemaal los kan gaan hoe blij je bent dat je zwanger bent en hoe blij je bent met je kindjes. Ben 25 jaar woon al weer bijna 5 jaar samen met mijn mannetje in het gezellige rotterdam.Na twee verschrikkelijke zwangerschappen toch besloten voor nog eentje te gaan niet dat deze veel beter verloopt (vorige 2 allebei prenatale en postnatale depressies nu weer het zelfde)Maar ik weet dat ik sterk genoeg ben om daar weer boven op te komen en ik hou gewoon ontzettend veel van kinderen.Maar dit is dan wel echt de laatste. Ik wens alle dames een fijne zwangerschap en heel veel geluk met hun hummeltjes groetjes eva
Hoi Eva, gefeliciteerd met je zwangerschap ten eerste nog! En ik hoop dat je toch ondanks de depressie toch lekker mag genieten ervan. Veel plezier op deze pagina, ik hoop dat je er iets aan hebt. Veel liefs Rozijntje