Hallo! Ik ben me helemaal vergeten voor te stellen, terwijl ik me in mei 2011 al heb aangemeld. En in de tussentijd is er ook weer veel gebeurd. Ik ben 30 jaar, getrouwd, en in december '10 gestopt met de pil. Ik wilde eerst eens kijken wat m'n cyclus ging doen en deze was dan ook nog niet regelmatig toen ik ineens zwanger bleek te zijn. Echter bij de eerste echo zagen ze alleen een leeg vruchtzakje. 4 dagen later kon ik bij de gyn terecht voor een curretage. Zij wilde natuurlijk ook eerst zelf nog even een echo maken en toen bleek het vruchtzakje verre van leeg. Het bleek namelijk een eeneiige tweeling en ik was al 9 weken! Dat was even schrikken en wennen natuurlijk, maar al gauw vonden we het alleen maar leuk. Tot ik bijna 18 weken was. Van het ene op het andere moment verloor ik ontzettend veel bloed en was het al te laat. Dit is 8 weken geleden inmiddels. Sindsdien ben ik erg onzeker over m'n eigen lichaam, omdat het allemaal nog niet helemaal "normaal" is. Ik heb 6 weken gevloeid en m'n lichaam heeft dus nog niet z'n eigen ritme terug. Ik heb erg veel aan dit forum, omdat er goede tips en adviezen op staan en je hier ook altijd met je eigen vragen terecht kunt. TOP!
He bah wat een klote ervaring..... *geen woorden voor... Ik hoop dat je hier je ei een beetje kwijt kunt en dat je aan de lotgenoten wat hebt....