ik had zondag een hele donkere ovulatietest en nu net deze gemaakt hebben jullie ook wel eens na eisprong zo'n ovulatietest .. ik kan bijna niet zwanger zijn heb alleen deze maand seks gehad dag na menstruatie dus dag 6.. Na curettage nog maar 1x ongesteld geworden..
Ik weet ff zo snel niet of dit een zw test of ovu test is. Maar als je afgelopen zondag een positieve ovu test had dan heb je de eisprong op zon maan of dinsdag gehad en zit je hooguit op 4dpo ofzo en kun je nog geen positieve zw test hebben. Als dit een ovu test is , is hij in ieder geval niet positief . Als dit wel een zw test is dan vind ik hem positief , maar dan klopt je berekening vd eisprong niet.
dit is inderdaad een ovulatietest en weet ook dat hij niet positief is maar vind hem wel best donker dus mijn vraag is of meiden dit ook zo donker hebben
Ik heb nu twee maanden achtereen dit als meest positieve test gehad en erna was het weer Omo wit (twee dagen zo'n test en dan wit). De knaller bleef uit. Vorige maand zag mijn fertiliteitsarts wel dat de eisprong was geweest op de echo. Dus zonder een knaller. Ik blijf het soms lastig vinden met de dipsticks. Ik hoop dat jij snel duidelijkheid hebt hierin.
Mijn testen liepen ook altijd langzaam af. Dus heb ook weleens laat nog zo'n streep gehad. Om een zwschap aan te tonen moet je wel richting je nod gaan of zelfs daarna nog.
Je kunt gedurende je hele cyclus streepjes hebben op je ovulatie testen. Dit is dus niets om je zorgen over te maken. Op het moment van een positieve test (even donker of donkerdere streep dan controle = positief) kan je ei 1-2 dagen later springen. Dit soort streepjes willen niets zeggen, en ovulatie testen hoeven ook zeker niet op en af te lopen rondom ei-sprong omdat je lh gedurende de hele cyclus schommelt. Ik heb regelmatig dat ik de ene dag een duidelijke streep plas, en de andere dag vrijwel niets zie..