Gefeliciteerd ! Oh wat zal het voor jou spannend zijn ! Ik hoop dat je ook een beetje kan genieten. Op naar de echo 30 nov !
Gefeliciteerd! Heel veel geluk gewenst! Ik snap alleen niet hoe je 18 mk's kan meemaken Maar zoiets is ook niet te bevatten denk ik!
Gefeliciteerd Peetje en man ! Heel veel geluk en ik duim voor jullie. Wens je een prettige zwangerschap.
hihi ik hoor het heel zachtjes hoop ik ik ga nu zachtjes vertellen dat ik een goed voorgevoel heb ongi krampen is nog maar zeer zelden, maar mijn boobs damn nog pijnlijker. Maar ben wel wat pijn gewent he... test 8 nog steeds een dikke streep hihihi 30 nov voor ons beiden een mooie dag dat moet gewoon! en alle andere dames...thnx ik hoop dat jullie geduim helpt en dat ik in juli 2007 een tweede wondertje in mijn armen sluit!
ik hoop dat alles nu goed mag gaan. gefeliciteerd en probeer toch te genieten. heel veel succes groetjes
Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik hoop voor jullie dat het nu goed gaat en dat je al die maanden lekker kan genieten van die kleine in je buik. Liefs Jolie
peetje, gefeliciteerd hoor. ik duim voor je de komende tijd dat dit wondertje inderdaad heel sterk is en zijn/haar beide armpjes stevig in je buik verankert.... zodat in juli jullie nieuwe wonder de wereld mag aanschouwen. Karin