pfff 18 mk. nou meid ik hoop echt van harte dat je deze keer over 8 maanden een kleintje in je armen mag nemen en wat heb je btw al een prachtige dochter! tot bij de juli mama's!
hihi was ik al meid bij de juli`s maar er word zoveel geklets dat ik denk dat je er overheen heb gelezen
alles gaat nog steeds goed wijffie alleen.. nu mijn ongi gevoel weg is eindelijk.. heb ik nou weer een soort spierpijn gevoel..zeurderig pff.. en mijn buik groeit enorm net zoals bij romy toen erger zelf denk ik en zo moe dat ik er gewoon niet lekker van bent!
Lekker op de bank pitten als Romy naar school is. Kijk naar mij veel rusten en mss heeft het nut. Ik ben blij dat je heeeeeel erg moe bent, hihi, is een goed teken.
i hope so.. kon iemand maar even voelen wat ik nu voelt en dan zou zeggen... komt goed is niks vreemds.. pff dan zou ik een stuk rustiger zijn.. Ik ben zoveel vergeten hoe het ging bij die meid. wanneer kan je ook al weer bandenpijn krijgen? p.s ben er nie op msn hihi zoals je kan zien.. er zit een klein rood monstertje op haar eigen msn winks naar iedereen te sturen en dat doe ik je niet aan hahaha Iemand wel intresse om 500x winks achter elkaar te krijgen? hahaha ze is de beste hoor! :
Haha, wat een schatje he. Maar meis ik had dat ook al. Ik weet wel wat je voelt. Maar je bent gewoon bang, heel erg bang. ( en ook dat gevoel begrijp ik)
En die blijft meid, sorry. Maar als je na 36 weken dan een superbabe in je handen hebt, vergeet je die angst vast wel weer.
Van harte gefeliciteerd en deze keer lekker blijven zitten hè kleintje! Het is jullie gegund, ik zal voor je duimen 30 november!
Ha die Peeetje, Harstikke gefeliciteerd! Enne....Vergeet onze afspraak niet Aan mijn duimen zal het niet liggen, die draaien overuren. Heel veel geluk toegewenst, Marla