Sinds een maand hebben mijn vriend en ik besloten om ervoor te gaan, 'zwanger worden'. Dus gestopt met de pil sinds een paar weken nu.Ook heb ik via een site een vruchtbaarheidskalender uitgeprint zodat we we weten wat de vruchtbare dagen zijn..Sinds afgelopen weekend heb ik last van allerlei simptomen die misschien wel samenhangen met een zwangerschap.Maar dat kan toch niet zo snel?Is het niet omdat ik nu 3 weken gestopt ben met de pil en al één keer ongesteld ben geweest dat het de hormonen zijn die door je lichaam gieren? Dat je lichaam gewoon moet wennen dat je niet meer aan de pil bent?Over een kleine 2 weken weten we meer, dan moet ik ongesteld worden.Afgelopen zaterdag was de eisprong en komende week is er de innesteling..Nou dit was het even in het kort.Ik hoop hier met jullie nog vaak van gedachten te kunnen wisselen en eventueel antwoord op mijn vragen te krijgen.Voor nu... we wachten gewoon wel even af.Liefs
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly