wanneer zwangerschapstest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sangerdjan, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sangerdjan

    sangerdjan Actief lid

    6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    hoeveel dagen voor je nod kun je eigelijk een test doen?

    weet nie eens hoe je dat uitrekent maar ik denk dat ik woensdag mij nod heb omdat ik donderdag test kan doen
    maar heb nu het gevoel dat het raak is ,,, maar kan ook goed zijn dat me lichaam me voor de gek houd natuurlijk


    Groet San
     
  2. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Als je morgen je NOD moet hebben, kun je eventueel vandaag al testen hoor. Ik heb twee dagen voor NOD getest en was positief. Maar bij andere geeft het soms een verkeerde negatief als je te vroeg test... Veel succes!
     
  3. sangerdjan

    sangerdjan Actief lid

    6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    helaas:(

    heb net een test gedaan maar geen teken van een zwangerschap :(:(:(

    miss te vroeg kan ook natuurlijk

    we wachten het maar af :(:(:(
     
  4. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Dan is het inderdaad beter nu nog even te wachten tot overmorgen of zo... Veel geduld toegewenst :)
     
  5. Cassanie

    Cassanie Niet meer actief

    ik had ruim een week voor mijn NOD postief getest
     
  6. Milla

    Milla Niet meer actief

    Ik teste de eerste keer 6 dagen voor mijn NOD positief. Dit was wel een gewone (geen digitale) test van Clear Blue, die is wat gevoeliger. Welliswaar destijds een licht streepje, maar toch, een streep is een streep.
    Toch moet je hier wel mee uitkijken, want het kan zijn dat je nog negatief test, terwijl je wel al zwanger bent. Als je kunt wachten zou ik dat doen tot de NOD, maar ik zou het ook niet kunnen laten.
     
  7. blondje0103

    blondje0103 Nieuw lid

    21 aug 2007
    4
    0
    0
    Verzorgende
    Overijssel
    Ik heb ook 2 dagen voor mijn NOD getest, was ook negatief, daarna na 4 dagen overtijd en die was positief :D

    Als ik jou was zou ik gewoon wachten tot je een paar dagen overtijd bent, maar dat valt natuurlijk niet mee....

    Succes in ieder geval.
     
  8. sangerdjan

    sangerdjan Actief lid

    6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    dus dr is nog hoop

    vandaag mij nod .. maar voel ook nog helemaal niks aankomen.. borsten doen zeer en ben kei kapot .. gisteren stond ik nog om half 10 een ei te bakken met augurken hahahhaa had ik ineens trek in
    wil niks zeggen natuurlijk maar goed.. ik wacht het af .. tot zaterdag ofzo


    tnxxxx groet san
     
  9. Marije1980

    Marije1980 Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Veel succes met wachten....ik hoop voor je dat je zwanger bent!
     
  10. sangerdjan

    sangerdjan Actief lid

    6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    :( :( :(

    nou helaas :(

    De :evil: :evil: zijn vannacht gekomen zonder aankondiging ja nu voel ik me slappies en last van me buik is nog niet heel erg de bloeding maar ik dr maar vanuit dat het weer niet raak is .. op na ronde 4

    stomste is als ik er nie om vraag om zwanger te worden wordt ik zwanger en als het onze diepste wens is lukt het niet :(
    maar goe we laten de moed nie zakken .. nieuwe ronde nieuwe kansen

    Groet San
     
  11. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Helaas joh. Hopelijk meer succes in de volgende ronde.

    En misschien een tip: probeer het testen uit te stellen tot ten minste een dag ná je NOD, als je dan negatief test, hoef je niet nog weer een paar dagen in onzekere hoop te zitten dat 't misschien toch raak is. Want dan is de teleurstelling des te groter, lijkt mij.
     

Deel Deze Pagina