Toch maar niet- meisjesnaam

Discussie in 'Babynamen' gestart door Kiwi1, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Tatum of Tinka?

2. luca84

luca84 Niet meer actief

Ik vind Lana heel erg mooi, maar zo heet ons buurmeisje al anders was dat een optie geweest. Ilana vind ik ook leuk.

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    ik ken ook een Tara die inderdaad door haar vriendinnen Taartje genoemd wordt.
    De naam is niet mijn smaak, maar buiten dat vind ik de afkorting nog wel gaan, het is geen vies woord, of een scheldwoord.

4. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Wat dacht je van Thamar of Tamar ?

Het is dat mijn nichtje al zo heet, anders had het zeker ook op ons lijstje gestaan!

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik zou me niet beperken door eventuele afkortingen die anderen gaan geven hoor! Tara zou ik zelf wellicht Taar noemen in't kort, maar als moeder kan je het toch ook aangeven dat je het niet op prijs stelt? Tara en K.aj is een super combi, dus waarom niet!

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Dank jullie wel allemaal, ook voor de suggesties. Ik heb naast Tara nog een andere naam in mijn hoofd. We laten het gewoon even bezinken, heb nog tijd zat. Ben er in ieder geval wel over uit dat ik het niet laat afhangen van stomme afkortingen. Zelfs als je denkt dat je een naam niet kan afkorten, wordt deze toch gewoon verlengd door sommigen. Dat zie ik bij mijn zoontje. :(
    Bedankt!

Deel Deze Pagina