Ik ga een weekje op vakantie. Daarnaast wil ik in alle rust de 2 weken af gaan wachten tot een mogelijke ongi of niet. Als ik hier elke dag ga zitten dan schiet het niet op want dat gaat de tijd te langzaam. Dan ben ik er te veel mee bezig terwijl ik nu toch 2 weken iets anders kan doen dan afwachten...Ik wil dan ook niet dingen "gaan voelen of ervaren" en de hele dag bezig zijn met "wat als"of "ik voel dit of dat, wat zou het kunnen zijn". Ik ga de natuur zijn beloop laten en rustig aan doen. Dus dames: tot over 2 weken met goed of slecht nieuws!
Geniet maar ff van je vakantie... en ik hoop voor je dat je straks goed nieuws te melden heb... Tot over 2 weken.. Groetjes Joyce
Nou, nogmaals: Heel veel plezier met de vakantie! Ik hoop dat er een mooi wondertje in je zal groeien! Elmo
Een hele fijne vakantie toegewenst. Ik hoop dat je met een positief resultaat terug zal komen. Groetjes,
Fijne vakantie en geniet van je rust! Hoop dat je met goed nieuws je hier weer kan melden, duimerdeduimduim!