@adi : Ik had nog nooit van die curve gehoord, hier kan ik zien dat haar geboortegewicht (1590 gram) op de +1 lijn zat, dat is hartstikke goed Ze was vandaag vlak voor het badje trouwens ineens 7990 gram, dus het valt allemaal eigenlijk wel wat mee haha! Ik verbeeld me wel dat ze ook iets vollere wangetjes heeft en ze slaapt rustiger dus het gaat hartstikke lekker! Die paar extra calorieen hebben toch wel nut voor haar denk ik....
We hebben achteraf maar 2 avondflessen gegeven, de rest hebben we ingevuld met griekse yoghurt ipv gewone en wat extra boter op brood en voila mevrouw is inmiddels 8315 gram! Haar groeicurve staat op http://www.snuffel.net/groeicurve.png Ze heeft nu iets vollere wangen en een boller buikje, wij zijn blij met het resultaat
Toch een mooie curve, als je ziet dat ze - door haar vroeggeboorte - erg lang onder de lijn zit, zit ze nu maar mooi in het groene gedeelte! Ik snap dat jullie blij zijn met de stijgende grafiek, en als dat met volle producten te bereiken is, heerlijk toch!