hallo dames, nou vraag ik mij af, en ik wil graag ervaringen van andere dames, ik ben voor 3 dagen terug nog ongesteld geweest, maar ik ben regelmatig misselijk heb een opgeblazen gevoel in de onderbuik en een soort van zeurend gevoel in de onderbuik, ik heb al aan blaasontsteking gedacht, maar aangezien ik wel echt weet hoe zeer dat doet ga ik daar niet vanuit, nou dacht ik joh! ik gooi er gewoon testje tegenaan! en daar komt eigenlijk direcht een 2e streep op maar die blijft grijs en ziet er meer uit als een schaduwstreepje, heeft iemand hier ervaring mee? graag zou ik jullie meningen horen!
Hoe was je menstruatie jongedame? Eigenlijk Zoals normaal of minder erg? Kan altijd zijn natuurlijk dat je alsnog zwanger bent alleen denk ik dat de test wel een duidelijkere streepje moet geven als je dan zeker bent van je nod. En ben je zeker van je eisprong want die kan eventueel ook later geweets zijn en dan kan de bloeding die je gehad hebt de innesteling zijn,en vandaar misschien nog een licht streepje
Met rissie10 eens.... het kan nog vanalles betekenen. Wacht even af en test nog eens.... ben benieuwd. Heb je een foto van je test?
Dat is niet helemaal waar, ik testte héél licht positief 2 dagen voor mn NOD en op NOD nog steeds erg licht en zie mijn banner Sommige dames testen pas positief ná hun NOD dus het kan alle kanten op. Ben ook benieuwd naar de foto!
Hier ook altijd spierwit wanneer ik niet zwanger was. Maar ik hoor natuurlijk ook genoeg verhalen van meiden die wel indrogers gehad hebben.. Even afwachten is het enige wat je voor nu kunt doen.
Bij mij afgelopen maand 3-2 dagen voor nod echt schaduwlijntje leek ook grijs uiteindelijk wel ongi geworden. Had ik bij de vorige zwangerschap nooit gehad. dus denk dat kv meer indroger heeft. Hoop voor jou natuurlijk niet! Foto van je test?
binnen hoeveel tijd kwam het streepje want als het binnen de afleestijd was kan het mijns inziens geen indroger zijn, hoe was je menstruatie verder wel wat je normaal verwacht bij een menstruatie of anders minder of meer, wat je zou kunnen doen is over 2 dagen nog eens testen om te kijken of hij oploopt of niet
Vorig weekend nog 2 duidelijke indrogers gehad maar die waren grijs. Als het roze is is het denk ik geen indroger!
Ik heb net 3 dagen geleden dus mn menstruatie erop zitten.. en ik dacht dan doe ik vandaag eens voor de gein een ovulatie testje om te kijken hoe die eruit kwam.. Nou. . Positief dus.. snap er niks van want dat zou toch helemaal niet kunnen 3 dagen na menstruatie? En wat ik al vertelde .. De kruidvat test kreeg ik gelijk een streep maar naar mijn id grijs.. ik Denk dat je de kruidvat streep amper ziet hoor..
Pin me er niet op vast maar ik dacht van wo.. tis inmiddels vrijdag.. testen net kruitvat 2v5 met avond urine negatief.. Dus zal het dan toch een vervroegd ei zijn???
Hoi. Heel vervelend dit. Ik had eerst heel goede ervaringen met 2v5 tests. Bij mijn eerste zwangerschap kwam er ergens vaag in de verte een superlicht streepje te voorschijn na 7min, 2 min buiten de tijd. En ik bleek echt zwanger, in de dagen daarna liepen de tests alleen maar op. Maar de laatste tijd geven de tests van de kruidvat alleen maar vage bijna onzichtbare streepjes aan binnen de afleestijd. Maar toch ben ik niet zwanger. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en misschien is het inderdaad toch je ei..
Ja in 2011 waren deze testen veel beter.. was je niet zwanger dab bleven ze ook echt hagel wit.. ik vind het zeer vervelend.. maar goed wel weer een reden om het gezellig te maken onder de lakens.. deden we anders ok wel hoor haha ..