ik ga ervoor

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sharelis, 21 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharelis

sharelis Actief lid

21 sep 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    ik heb al 3 kinderen en bij alle drie was het meteen raak. ik ben nu 31 en wil nog eentje derbij. ik ben in juli met de pil gestopt ik heb 5 augustus mijn bloeding gehad en op 5 september weer. ik ben dus gewoon 28 dagen.
    deze maand voor het eerst geprobeerd. ik heb mijn eisprong okk gevoeld dus ik hoop dat hetdeze maand al raak is 30 september is mij NOD
    HOPEN MAAR HE :( :rolleyes:

2. Niet meer actief

hai sharelis
    ik blijf met je mee duimen ik heb op 27 sept mn ongi hoop alleen dat ie wegblijft hahaha mijn gevoel zegt van wel maar ja gevoelens kunnen je ook voor de gek houden he
    ik moet nog ff wachten tot ik kan gaan testen

heel veel su6 jullie

liefs kaley

3. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik duim mee voor jullie dames ;)

4. Niet meer actief

dank je asjuh

pendel uitslag :NU zwanger van een jongentje

5. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ik [-o< voor jullie hor..Mijn NOD is over 8 dagen.. wachten is zo vervelend...

6. Niet meer actief

ja weet ik alles van wachten en wachten maar eens zal het toch raak zijn en ik hoop dat sept mn maand is hahaha bevalt me wel namelijk hihi

liefs kaley jij ook su6

7. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ja mij ook kaley... Maar ja goed we moete beide nog ff geduld hebben.maar t rare vind ik dat ik geen klachten heb.. tijd trug wel ff paar dage last van me boobs gehad.maar nu helemaal nix..vorige maand had ik rond deze tijd echt steken in me buik beetje bloedverlies etc etc..ennuh..noppes nada!!
    dus of dat goed of slecht is tja dat weet ik niet.w8w8w8w8w8w8w8w8...

8. sharelis

sharelis Actief lid

21 sep 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    ja meiden ik duim ook voor jullie allemaal. wachten is inderdaad heel vervelend je toch zo snel mogelijk weten. ik heb geen klachten maar ja met mijn andere 3 kinderen had ik het ook niet. dus ja gewoon afwachten. :rolleyes: :idea:

9. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    succes sharelis

Deel Deze Pagina