Beetje een gekke vraag misschien; Maar hebben jullie soms het gevoel dat sommige mensen het aan jullie kunnen zien dat je net zwanger bent? Ik zelf weet nog niet of het raak is, ik heb wel kwaaltjes, maar dat zegt nog niet zoveel en nu zijn we vanmorgen bij de Oma van mijn vriend een bakkie wezen drinken en toen vroeg ze ineens of we nog niet in verwachting waren ze weet wel van mijn vorige zwangerschap die een miskraam werd en dat we ermee bezig zijn, maar die vraag kwam toch wel zo onverwacht ineens dat ik me afvraag of zij misschien iets aan mij zou kunnen zien
Mijn schoonmoeder en mijn vader hadden het al gezien. Geen idee hoe, ze hadden meer zo'n "gevoel" + ik zag er moe uit. Maar ja, ik heb natuurlijk geen idee hoe vaak ze al eerder iets "gezien" hebben dat dat het niet zo bleek te zijn.
Mijn collega (man) die twee kinderen heeft zei "out of the blue" of ik mischien zwanger was omdat ik zo loop te glunderen..! Ik heb nog geen positieve test in handen, dus ik zal moeten afwachten of hij gelijk heeft gehad (ga het hem dan zeker zeggen) xx
doordringend aangekeken worden door mensen? m.n. mannen?? Wie herkent dit? (moet ook nog testzekerheid hebben, maar mijn lijf weet het gewoon)
wij gingen laatst naar de 1ste verjaardag van mn neefje. mijn oompje (hij is even oud als ik en mijn tantje een jaar jonger) zei toen we aankwamen tegen mn vader (we gingen met zn alle) He gefeliciteerd opa. Maar ze waren de dag ervoor net terug van skivakantie en ik had nog niets gezegd tegen ze. toen ik hem later vertelde dat ik zwanger was die dag zei hij: ja schat dat weet ik toch. Ik vroeg hem van wie hij het had gehoord maar van niemand dus! hij had het gevoeld. Hij had ook buiten al tegen mijn broertje gezegd, terwijl wij met de hele bende naar binnen gingen, gefeliciteerd met je zus he, ze is zwanger. en mijn broertje had dus ook nog niets verteld. Hij schijnt wel vaker dingen te voelen die waar zijn. Vond het wel een beetje creepie hihi. dus ik geloof wel dat sommige mensen het kunnen zien of voelen.
Ik heb het ook ooit gezien aan een werk-vriendin. Ik wist niet dat ze bezig waren, maar heb haar toen we een afspraak samen hadden een paar keer gevraagd "of ze niet nog iets moest vertellen" hinthint. Ze zei van niet, maar vertelde me later wel dat ik het als eerste had gezien zonder het te weten. Ja gek, ze zag er ineens "moederlijk" uit, in mijn ogen .
Mijn moeder wist dat we er mee bezig waren, en een week voor mijn positieve test zei ze al: zal me niks verbazen als je zwanger bent.. Ik verklaarde haar voor gek Maar ze bleek echt gelijk te hebben.. En toen zei ze ook: ik heb je gebaard, ik ken je door en door.. moeders voelen dat gewoon
Hier kwam me mijn moeder toen we het zeiden al van ja dat kon ik al aan je zien .. Dit had ze ook al met mijn dochtertje kan het voor mijn moeder niet voor me houden dus wat ik eigenlijk ook niet erg vind hoor
Aaagh hier ook ja... Toen ik net 5 weekjes zwanger was ofzo gingen we het tegen mijn ouders vertellen. Zei mn moeder doodleuk: ohwja dat dacht ik al, meende al zoiets te zien...
hier bij Iris had gebruikte ik nog wel eens dat ik buikgriep had en de ene keer geloofde het ze en de andere keer niet nu in novenmber echt even buikgriep en begon ze van jaja zeker zwanger ik was nee dit keer is het echt buik griep want hier hadden we het alle 3 maar een paar dagen laten we hadden niks gezegt en je bent echt wel zwanger ik zie het aan je
Manlief zijn stiefvader zegt dat hij het ook kan zien, maar hij heeft het al 2x bij mij gezien zegt ie, maar was toch echt niet zwanger beide keren, en de 1e keer dat ie dat zei was ik nog aan de pil, dus... Maar we gaan het maandag daar vertellen, dus we gaan kijken of hij het nu kan zien haha. En ik zag het ook bij mijn collega, ze is altijd een smal poppetje geweest, behalve toen ze zwanger was, toen kreeg ze dus ineens een wat breder hoofd. En hoor ook wel eens dat als je een vast kapper hebt, die het ook wel eens kan zien aan je haar.
Bij mij werd het vanaf een week voor mn nod ook al door een aantal mensen gezegd ......wel bijzonder vond ik
Waaaaah...ik moet nog testen, want ik heb volgende week maandag mijn nod pas,...Maar nu las ik dit even,...dacht eens lezen wat iedereen hier over schrijft,...Maar ineens schrik ik mij rot,.. Mijn schoonvader was even hier gisteren en die zei ineens, uit het niets,...meid wat zie je er goed uit.... ik echt heel verbaasd,...oh....zie ik er normaal niet goed uit dan??hihi Maar ik schijn er vorige week slechter uit te hebben gezien, kan ook wel want we zijn aan het klussen thuis en toen zat ik er dus echt even doorheen,....Stiekem hoop ik toch dat hij het goed gezien heeft,...we wachten volgende week maandag maar eens af....
Ik heb helaas geen mama meer die zulk soort dingen feilloos aan zou kunnen voelen Ik ga in februari een dagje winkelen met mijn schoonmoeder, misschien dat ze dan iets eventueel zou kunnen merken (ik ben dan net over mijn nod heen) en de 15e ga ik met mijn zus naar de huishoudbeurs. ik heb normaal gesproken heel weinig contact met haar, maarja het is toch directe familie en wie weet dat zij wel iets zou kunnen merken. (we gaan overigens niet samen naar de 9 maandenbeurs, die is er dan nog niet, dus ik kan ook geen hints geven )
Ik stapte van de week uit bed, nog moe en snotverkouden. Zegt m'n man heel verbaasd:" Hee wat zie jij er stralend uit vandaag" Terwijl ie dat toch echt niet gauw zegt. Ja, alleen als ik me mooi gemaakt heb als we uit eten gaan ofzo Hij zegt dat ik zwanger ben. Ik hoop dat ie gelijk heeft!!! Zondag mag ik testen...
Bij een vriendin van mij zag ik ook al dat ze zwanger was, nog voor ze het vertelde. Ze had een soort warme / tevreden gloed over haar heen hangen. En mijn broer zag het aan mij. Ik was net 4 weken zwanger, en toen zei hij tegen mij "Je bent zwanger"
mijn schoonmoeder zag het aan me maar die zegt ook dat ze het aan me schoonzusje ziet maar die is echt nog niet zwanger
Hier hadden m'n schoonvader en m'n moeder het ook al 'gezien' voordat we het verteld hadden... Ze hebben het alleen niet tegen mij gezegd. Maar m'n zus zei dat m'n moeder het al 4 keer tegen haar had gezegd dat ik ws wel zwanger zou zijn haha... Wel bijzonder hoor!
Erg byzondere verhalen allemaal! En leuk om te lezen! Ik straal al 2,5 week... hahaha! Hoe dat zo ineens komt? Ik weet het niet. Ik was zelfs op mijn 2e dag ongi al heel erg vrolijk Dit heb ik al ruim een jaar niet meer gehad. Toevallig vanmorgen een interessant gesprek gehad met mijn nichtje van 3! Ze is erg pienter voor haar leeftijd... en daardoor ook een moeilijker kindje. De andere oma was naar een paranormale avond geweest met haar foto en ze werd er meteen uitgepikt. Maar goed... even over het gesprek... -"Tante cyntje, heb jij ook kaas?" "Ja, dat heb ik" -"En heb je ook smeerkaas?" "Nee, die is op" -"moet je smeerkaas kopen voor de baby" "Tante Cyntje heeft geen baby" Nou, is dit niet een grappig gesprek met een 3 jarige!?