zwanger?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door elsjev, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsjev

elsjev Nieuw lid

24 jan 2013
    3
    0
    0
    hey allemaal,

Ik ben moeder van een gezonde meid van 15 mnd. We proberen nu een tijd voor een tweede te gaab, helaas zonder pos resultaat. Nu heb ik morgen mijn NOD, maar heb zo'n buikpijn, de laatste 2 weken enorm veel pijn onderin mn buik. En moet ineens vaker naar de wc, terwijl dit eerst niet dagelijks was. Ik heb (denk ik) ook gevoelige en grotere borsten.. Maar of dit nu komt omdat ik dit wil voelen en denken... geen idee...
    ook heb ik ineens veel pukkels in mn gezicht... aangezien mn man zondag pas week thuis is, een test doen.. dus nog even in spanning.. iemand idee of de symptomen iets kunnen betekenen. Bij mn dochtertje had ik namelijk pas rond de 8 weken symptomen..
    thx alvast

2. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    ik had 1,5 week last van mijn buik onderin..soort ongikrampen..ook af en toe pijnlijke borsten...vorige week een test gedaan en zie banner :D

succes zondag met testen

3. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het wel, en ben 2 weken lang al net echt helemaal fit. en indd moet veel meer plassen dan normaal en heb allemaal pukkeltjes gekregen... dus spannend , duim met je mee...
    Kijk mijn banner ...

4. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Spannend! ik heb ook ineens puistje haha.. mar ik moet nog even wachten:)
    Hou je ons op de hoogte?

5. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Gefeliciteerd!!!

Deel Deze Pagina