Ja inderdaad maarja moet na mijn verlof ook nog leuk naar me werk gaan dus ben nu dus beetje voorzichtig.. Maarja als het zo blijft dan meldt ik me inderdaad tijd ziek
anders bel je toch de afdeling P&O of administratie voor het nummer van de bedrijfsarts? ik zou het lekker via een andere weg gaan uitzoeken en een afspraak maken, daar heb je recht op, ik weet wel waarom je baas zo doet, als jij naar een bedrijfsarts gaat zal die geen risico willen nemen omdat je zwanger bent en daarom al snel ook adviseren minder te gaan werken, en tegen de bedrijfsarts mag je baas niet ingaan, wat de bedrijfsarts zeg en adviseerd is bindend (behalve als jij het er zelf niet mee eens bent dan is de second opinion bindend). ik werk bij een arbodienst dus pb me gerust, dit kan zo niet langer hoor, denk aan jezelf.
Meid waarom doe je het dan niet via een andere weg. En ondanks dat iedereen het oh zo druk heeft daar moet jij wat meer schijt krijgen aan de drukte en je collega's. Gewoon tegen je baas zeggen dat hij of de arbo gaat inschakelen en dit gaat oplossen of jij de ziekte wet in gaat voor 100%.