blijf maar bloedverlies hebben , wie ervaring?

Discussie in 'Miskraam' gestart door bambii93, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambii93

    bambii93 Lid

    26 mrt 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

    had een vraag aan jullie, ik ben 23 jaar en zwanger van 1ste kind maar heb wel al is eerder miskraam gehad, waardoor ik heel onzeker nu ben. Al vanaf ik wist dat ik zwanger was bij 4 weken , werd ik al heel ziek elke dag overgeven tot wel 4 x toe per dag . toen met 6 weken kreeg ik opeens bloed verlies waarvan ik heel erg schrok en heb ziekenhuis gebeld en mocht llangs komen voor een echo. Op de echo was verder al een kloppend hartje te zien en dat gaf wel een opluchting verder zag ze ook een beetje bloed zitten en ze zei dat dit er gewoon uitkwam en dat ik 2 dagen ongeveer geen gemeenschap mocht hebben. na 2 dagen was bloeding gestopt maar moest wel in ziekenhuis opgenomen worden vanwege uitdroging. Toen ik ziekenhuis kwam wouw ze ef een echo maken en bloed was weg zij ze. maar een paar dagen later toen ik weer na de wc ging had ik opeens veel meer bloed en zelfs proppen onder in de wc ik schrok en dacht het vruchtje ofso , heb de zuster het laten zien en ze zei dat ze meteen me een echo ging laten maken . Dus bij de echo was weer niks te zien en zijn hartje klopte nog steeds , maar geen bloeding ofso te zien dus ik snap gewoon niet waar t vanaf moet komen? Nu ben ik thuis en savonds eten gaat goed enz heb wel smorgens last van overgeven 1-2 x nog per dag . Maar nu vanmorgen ik voel me niet meer misselijk . Ik ben bang dat het tog een miskraam wordt maar t kan natuurlijk vanalles zijn, daarom vraag ik als hier meer meisjes ervaring mee hebben die wel bloed hebben verloren weken lang zonder dat het kwaad kon , of heel ziek en toen opeens niet meer na een paar weken? Hoop dat ik wat reacties krijg..

    xxx
     
  2. MamiReg

    MamiReg Actief lid

    25 mei 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai Bambi

    Ik had ook telkens bloedverlies maar wel goede echo's (kloppend hartje) uiteindelijk is dit toch misgegaan en ben ik met 12 weken gecuretteerd. Mijn bloedverlies was dagelijks, meestal helder bloed en met maar 1 of 2 mini stolsels. Het bloeden bleef ruim 3 weken aanhouden.
    Ik hoop dat het bij jou gewoon goed is.
     
  3. Loki09

    Loki09 VIP lid

    2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier ook vanaf de 6 weken bloedverlies maar goede echo's en helaas toch 2x mis gegaan (met 8 en met 9 weken) :(. De 3e zwangerschap heb ik progesteron bollen gebruikt en ging het goed.
    Heel veel sterkte, ik hoop voor jou op een betere afloop
     
  4. ylona25

    ylona25 Bekend lid

    8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Ik heb verschillende ervaringen. mijn eerste zwangerschap vanaf 5 weken bloedverlies, 2 goede echos en miskraam met 9 weken. mijn 2 andere zwangerschappen bloedverlies gehad tot 13 en 11 weken en 2 gezonde kinderen!

    liefs ylona
     
  5. justme

    justme Actief lid

    2 jun 2006
    357
    0
    0
    Het kan ook goed lopen met veel bloedverlies! Je weet het gewoon op voorhand niet!

    Ik heb tussen 7 en 15 weken zwangerschap 6 bloedingen gehad, 2 keer hebben ze een hematoom ontdekt (een opstapeling van bloed in de baarmoeder) maar nooit echt een reden voor de bloeding gevonden. Maar het kindje heeft zich er nooit iets van aangetrokken!
    Ik ben morgen 24 weken zwanger! En geen last meer van bloedingen! Nu wel veel last van harde buiken, maar dat nemen we erbij.

    Dus het kan ook goedkomen, maar je hebt geen garanties.

    Hou de moed erin meisje!
     
  6. mimi1982

    mimi1982 Fanatiek lid

    17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    het kan echt 2 kanten op ik heb bloedverlies gehad toen ik een miskraam kreeg maar ik heb ook bloed verlies gehad toen ik zwanger was van mijn dochter.
    dit heeft tot 18 weken geduurd en ik liep letterlijk leeg maar gelukkig wel een gezonde dochter aan over gehouden.
    ik heb weken gehad dat ik wel 3 keer naar het ziekenhuis kon voor een echo en we zagen gelukkig elke keer een kloppend hartje.
    houd moed
     
  7. bambii93

    bambii93 Lid

    26 mrt 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm bedankt dames voor de reactie ja idd je kan nooit zeggen als het goed gaat ofniet , mijn bloedverlies is al gestopt maar kan ook ieder moment terug komen maar hopen van niet, maar wel jammer dat het bij sommige op een miskraam is afgelopen. En natuurlijk proficiat voor iedereen met een gezonde baby:d Hopen dat ik ook moeder mag worden van een gezonde kleine, en nog een vraagje:$ hoe deden de dames het met de bloedingen helemaal geen gemeenschap in de tijd of? de gynocoloog heeft hier eigenlijk niet veel over gezegt:p

    xx
     
  8. bambii93

    bambii93 Lid

    26 mrt 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meid ,

    ja ik herken t nu ik heb ook al 3x een echo gehad en egt kon wel elke keer huilen als ik bloed zag maar nu porbeer ik me gewoon positiever te denken ook al is het moeilijk als het bloed weer meer lijkt ofso maar er zijn tog heel veel dames die veel vloedverlies hadden zonder dat het kwaad kon. nu heb ik 2 augustus weer een echo als ik onegveer 10-11 weken ben hoop dat dan ook nog alles goed is!:D

    xx
     
  9. bambii93

    bambii93 Lid

    26 mrt 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meid,

    vind het egt heel erg voor je heb zelf ook een miskraam gehad en dat is egt geen leuke ervaring.

    xx
     
  10. boerderijmama

    boerderijmama Bekend lid

    6 jun 2011
    926
    45
    28
    NULL
    België
    Hier vanaf het begin bloedingen, owv placenta die onderaan lag. De oorzaak werd pas op 12w gevonden hoor, tevoren is het 'erop of eronder' helaas :)... Bij mij is het goedgekomen, nu 28w zwanger (nog wel steeds bloedverlies-problemen owv de placenta)

    En de gemeenschap, tja... Die is bij ons uitgesteld tot na de bevalling, dus nog enkele weken (maanden?) te gaan en al 3maand niets nu... :) Zelfs op een 'andere manier' mag niet, omdat mijn baarmoeder absoluut niet geprikkeld mag worden (zeker geen org*sme waarbij je baarmoeder samentrekt)...
    Dus we gaan achteraf wat in te halen hebben... :p
     
  11. bambii93

    bambii93 Lid

    26 mrt 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL


    hey,

    hmm ja denk dat t bij mij iets anders zal zijn heb ondertussen al 4dagen geen last gehad van bloedverlies ofso ,hopen dat t zo blijft.
    ja en geen gemeenschap mag hebben vind ik niet zo leuk hahamaar 2 augustus heb ik weer een echo en dan ga ik is vragen hoe en wat. en jij hebt / moet nog wel effe zonder ja mja nog paar maanden en kunn je erweer tegenaan haha , succes met je zwangerschap verder xxx
     

Deel Deze Pagina