Dag dames, Ik ben 7 weken zwanger, maar helaas gaat deze 2de zwangerschap niet van een leien dakje. Ik probeer positief te blijven, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, vandaar dit nieuwe onderwerp in de hoop dat er vrouwen zijn die in hetzelfde (bijna) schuitje zitten. 2 wkn geleden eerste afspraak bij VK. Ik dacht 8 wkn te zijn, maar tijdens het bezoek bleek vruchtzak leeg te zijn. Na drie dagen terug komen. Zo gezegd, zo gedaan. We zagen hartactiviteit!! Blij.. Waarschijnlijk duur zwangerschap zelf niet goed berekend. Tussendoor al een aantal keer heel licht bloedverlies gehad. Niet gek, aangezien ik de longen uit mijn lijf hoest. Daarnaast heb ik het hpv virus en pap2. Komt een baarmoeder ook niet ten goede.... Nou had ik gisteren opeens een bloeding net zoals een menstruatie. Schrikken!!! Met spoed naar VK. Embryo zat er nog en hartje klopt wel. Nu zag de vk ook een dooierzak, wat aan de grote kant wat kan duiden op afwijkingen.... Ik weet niet zo goed hoe ik met deze informatie moet omgaan, aangezien het hartje (7wkn) ook nog maar 60 slagen per minuut slaat. Ik ben bang dat het uitloopt op een MK en we willen het zo graag. Iemand ervaring mee?
Hoi meis, ik hoop voor je dat dit alsnog goed afloopt voor je en je beebje. Ik heb hier wel geen ervaring mee. Het enige wat ik weet is bij ons beebje het hartje op 7w 151 bpm sloeg, maar het is toch nog fout afgelopen. Jammer genoeg kan je niets aan te situatie veranderen en kan je enkel afwachten. Wanneer is je volgende echo? In ieder geval wens ik je veel sterkte toe. Groetjes, Daphné
Daphné, Wat vervelend om te horen dat ondanks een goed hartritme het toch is fout afgelopen. Mijn volgende echo heb ik pas op 26 september, dan ben ik 10 wkn. Ik probeer reeël te blijven, maar dat is soms best lastig. Vooral dat wachten... In ieder geval bedankt voor je sterkte wens. Jij ook sterkte. Groetjes Meis