Werd ik maar gewoon ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 13 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hai dames misschien raar dat ik het zeg maar zou er alles voor over hebben om gewoon regelmatig ongesteld te worden. :cry:
    Ik ben gewoon jarloers op diegene die dat wel gewoon ieder maand heeft.
    Wie weet er misschien iets om een een normale cyclus te bevorderen?
    :p Nog 4 maanden wachten en dan pas weer terrug naar de gyno.
    Wachten duurt lang heel lang. Ik heb nog steeds goeie moed dat het vanzelf goed gaat komen. :eek:
    Groeten jennie72

2. bengel

bengel Niet meer actief

tja..ik zou dat ook wel willen...was niet zo extreem laat als jij met ongi worden omdat ik primolut had voorgeschreven gekregen, tot 2 keer toe. hoop nu dus vanuit me zelf ongi te gaan wordne of niet natuurlijk....maar niet heeeel laat....
    hoe lang ben je nu gestopt met de pil dan?

gr Bengel

3. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    minder he als je niet ongesteld wordt. dan heb je het idee dat je ook helemaal geen kans maakt om zwanger te worden. hopelijk is het de komende maanden toch raak.

4. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Misschienh een maansteentje kopen. Deze zorgt voor een regelmatige cyclus en bevordert de vruchtbaarheid! Je kan ze op internet vinden en kopen bij de tuinen(wel duur daar)
    Succes!

5. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik weet hoe jij je voelt, ik vind het ook echt balen!
    Ik heb wel het geluk dat mijn huisarts gelijk actie onderneemt!

Groetjes Senna

6. Niet meer actief

:eek: Bedankt mensen, en ja mijn gyno onderneemt ook wel actie maar wil mijn lichaam een kans geven het zelf te doen. Misschien koop ik wel zo,n maansteentje. Wie niet waagd die niet wint. Maar we gaan er voor want zo groot is de wens om een kindje te krijgen bij ons aanwezig.
    :eek: En dat gaat ook wel lukken met veel frustraties misschien maar dat hebben we er wel voor over.
    groeten jennie72

7. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Jennie ik hoop dat je snel ongie wordt! Ik wordt ook maar niet ongesteld, ik ben sinds oktober vorig jaar gestopt, heb daarna verschillende cyclussen gehad, tussen de 28 en 34. Nu zit ik al op 40 dagen. Nog steeds niets.. ik heb vandaag een test gedaan omdat het zo lang is tegenover de vorige die ik had. De test was negatief. Ik baal zoo enorm erg :( ik kan wel janken! Had echt gehoopt dat ik zwanger was. Nu maar afwachten wanneer ik het wordt.

8. Niet meer actief

:cry: jij zit met het zelfde probleem als ik. Vervelend he. Die frustraties.
    :evil: Ik begrijp mijn eigen lichaam niet meer. Je zou toch denken dat
    na een keer ongesteld te zijn geworden dat je het wel weer word. Maar nee. :evil: Soms ben ik het echt een beetje zat!
    ik hoop nvoor je dat het wel snel raak is ik dacht n.m ook dat ik Zwanger was bleek ook niet zo te zijn. Je leert zo om je eigen lichaam niet te vertouwen. Groetjes jennie72

9. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Ik dacht echt dat het deze keer raak was, we dachten we testen het op moederdag, lekker ironisch hé? Ik begrijp jou gevoelens heel erg goed. De eerste 2 keer dat ik ongie werd na dat ik gestopt was met de pil, was na 29 dagen, ik was zo blij! Maar sinds januari ben ik zo onregelmatig. Maar nu is het alweer 40 dagen geleden! ongelofelijk! ik denk dat ik volgende week maar een bezoekje aan de huisarts ga brengen, kijken wat hij zegt. Ik vind het wel heel knap van je dat je goede moed hebt ondanks alles. Ik probeer ook goede moed te houden!

Groetjes

Deel Deze Pagina