wat erg voor jullie ik wens jullie heel veel sterkte. Ik ken je nog niet. ben nog niet zo heel erg actief maar ik vind het heel erg voor jullie
Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe de komende tijd, ik kan mij heel goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Kus van Senna
Asjuh jullie werden heen en weer geslingerd tussen hoop en verdriet. Ik hoopte zo voor jullie dat het goed ging. Maar helaas..... Heel veel sterkte !!
Jeumig meis wat vreselijk voor jullie. Doe het rustig aan en neem de tijd voor jezelf. Heel veel sterkte ...
oooh asjuh!!! meis, wat een vreselijk nieuws!! hier zijn geen woorden voor....... heel veel sterkte, liefs elfje
Hey Meis, Ben(kan) niet meer actief zijn op het forum maar wil je heel veel sterkte en kracht toewensen meid,ik hoop dat je dit allemaal een beetje goed kan verwerken zodat op een dag de zon toch weer voor je gaat schijnen!! Dikke knuffel Palmie
Jee Asjuh...wat een bericht zeg; niet normaal meer! Ik wens jullie alle sterkte van de wereld toe lieverd. Hele dikke knuffel van Elvira
Ah nee Asjuh... had je verhaal op het forum gevolgd en was zo blij voor je toen het toch goed leek te zijn! Heel veel sterkte de komende tijd, liefs Neeke