Toch misschien zwanger ? Ervaring gevraagd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door HappyC, 19 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyC

HappyC Actief lid

19 aug 2018
    205
    87
    28
    Vrouw
    Zie hier

Bijgevoegde bestanden:

2. HappyC

HappyC Actief lid

19 aug 2018
    205
    87
    28
    Vrouw
    Heb vanochtend wel sex gehad. Weet niet of dat er mee te maken kan hebben ?

3. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Zou best kunnen hoor. Door dat je zwanger bent is je doorbloeding beter. En die menstruatie pijn is heel herkenbaar hoor. Ik had het de eerste paar weken ook. S6!!

4. HappyC

HappyC Actief lid

19 aug 2018
    205
    87
    28
    Vrouw
    Kan niks anders dan afwachten! Bedankt

5. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Bruin is oud bloed. Heb ik ook gehad in het begin, inmiddels 17 weken zwanger.

HappyC vindt dit leuk.
  6. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ow dat maakt je wel onzeker. Bloedverlies komt vaak voor en zeker zo in het begin. Ik ga voor je duimen dat het snel stopt!

HappyC vindt dit leuk.
  7. HappyC

HappyC Actief lid

19 aug 2018
    205
    87
    28
    Vrouw
    Het is nu ook overgegaan in rood. Maar geen stolsels oid. Zal het dan toch mis zijn ? En als het mis is zullen de testen dan snel terug lopen ?

8. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    He wat naar!!! De testen gaan wel aflopen als je een miskraam hebt gehad. Hoe snel ligt eraan hoe hoog je hcg al was enzo.

Wat verschrikkelijk voor je... ik weet hoe jet is :(

HappyC vindt dit leuk.
  9. HappyC

HappyC Actief lid

19 aug 2018
    205
    87
    28
    Vrouw
    Snap er niets meer van. Oploop met kV testen en de testen lopen eerder op dan af. Onderste test van 5 min geleden

Ik bloed wel nog steeds. Geen stolsels maar wel helderrrood. Niet ontzettend erg maar wel menstruatie krampen ook. Gaat het nou mis of niet ?

Bijgevoegde bestanden:

10. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    Ik snap je onzekerheid. In mei dacht ik ongesteld geweest te zijn, maar voelde me anders erna en ook wel wat ellendig. Toen oplopende testen gehad en een cb digital die 2-3 gaf. Na 1,5 week liepen ze weer af. Dus ergens is het bij mij toen toch fout gegaan. Ik hoop voor je dat het niks is en je een baby hebt die blijft plakken.
    Bij mijn zoontje heb ik eerst wat bruinverlies gehad en met 8wkn toen helder rood. Kan dus 2 dingen betekenen en je kan helaas alleen maar afwachten.. ik hoop op het beste voor je!

HappyC vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina