Toch misschien zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door laantje30, 29 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laantje30

laantje30 Lid

26 jul 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!
    Ik zit met me handen in het haar!!!!
    Ik heb sinds 4 jaar een mirena en nu sinds 2 weken heb ik allemaal zwangerschaps verschijnselen aan gezien ik niet ongesteld word kan ik daar niet naar kijken helaas heb alle merken testen al gedaan en allemaal negatief. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook geen positieve testen maar wel zwanger, bij de 2de gelijk een positieve uitslag dus ik weet het nu even niet meer heb ook geen idee hoe ver ik eventueel zou kunnen zijn, me buik is ook aardig aan het uitzetten dus word nu toch wel wat nerveus
    Zijn er hier nog meer mensen die dit hebben mee gemaakt wil niet gelijk naar de huisarts

2. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Als je niet naar de huisarts wilt en je vertrouwt de testen niet, is er niet veel over.. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat alle testen negatief blijven, en je kan ook n buigriepje od hebben, maar als je zeker wilt zijn zou ik toch n belletje naar de huisarts aanraden.

3. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Heb je de huisarts nog bezocht? Ben benieuwd of je toch zwanger bent.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zou toch een echo laten maken of door de huisarts een bloedtest laten doen.Wij kunnen niet in jouw lichaam kijken immers.

Je hebt negatieve testen, maar wilt niet naar de huisarts. Intussen blijf je maar denken wel zwanger te zijn en daar kan je lichaam ook gekke dingen van gaan doen!

Naar de huisarts dus als je de negatieve testen niet vertrouwt!

Deel Deze Pagina