hallo meiden ik heb iets raars!!! gister een kruidvat test gedaan was positief<licht> vanochtend een predictor gedaan,geen roze stip te bekennen. wat nu!!!!!!!!!!!!! zit in een dip,ik dacht dat ik zwanger zou zijn. veel liefs danielle
Hoe lang ben je overtijd? Ik heb wel eens eerder hier op de site gelezen dat meiden een negatieve ervaring hebben gehad met Kruidvat testen (dat deze niet zo goed zijn), maar zelf heb ik er geen ervaring mee. Misschien dat de predictor pas meet als er meer HCG is....dat zou kunnen. Ik zou gewoon nog even afwachten en morgen een andere test gebruiken. Zelf vind ik de CB digitaal erg plezierig (gewoon duidelijk ZWANGER of NIET ZWANGER..geen twijfel mogelijk), maar deze test kun je wel pas gebruiken na je NOD (hij test laat) Mirre
ik ben 8 dagen over tijd,heb 12 aug bruine afscheiding gehad en toen helemaal niks meer,en gister ook afscheiding maar dat was 10x niks.
Het kan idd zijn dat je hcg waardes nog te laag zijn om op te pikken...hoe hoog die waardes zijn wisselt per persoon. Als je in de tussentijd niet ongesteld wordt, zou ik over een paar dagen of een week gewoon weer testen.
Heb je een regelmatige cyclus? Of kan het zijn dat je op een later tijdstip bevrucht bent dan je dacht. Dat kan verklaren waarom de ene test het niet doet en de andere heel vaag. Ik hoop dat je zwanger bent!
Hoi Danielle, Ik zou als ik jou was morgen naar de winkel spurten en een CB digitaal halen. Hij zou nu toch wel wat moeten meten, lijkt me? Succes Liefs Kim
Ik heb met dezelfde CB 3 dagen voor me NOD getest en die gaf duidelijk aan: ZWANGER. Helaas is dit ook weer een mk geworden maar ik bedoel er mee te zeggen dat je met die testen dus echt niet hoeft te wachten tot na je NOD. Hij test gewoon erg goed en duidelijk. Liefs, mussie
Ja, dat staat idd in de gebruiksaanwijzing geloof ik.Maar ik heb dat de laatste x niet gedaan.Ik had nog nooit eerder voor mijn NOD getest maar toen dus wel. De test was ondanks dat duidelijk genoeg. Ik weet dat CB zijn digitale testen heel goed bekend staan. Je hebt ook de gewone van CB maar die vond ik ook niet zo duidelijk.Daar heb ik ook nooit voor me NOD mee getest, dus dat zou ik niet weten. En natuurlijk is het zoiezo altijd beter om te wachten tot na je NOD. Maar als je zelf het vermoeden heb dat het BINGO is, en je wilt het echt graag op dat moment weten, zoals ik de laatste x dus had, dan doe je het toch, ik iig wel
tuurlijk! en bij jou pakte het posi uit! Maar vaker is het negatief.. en sommige zijn dan nog wel zwanger! Je maakte dus waarschijnlijk veel hcg aan.
Hoi Daniëlle, Bij mijn de zwangerschap van mijn dochter heb ik dat ook meegemaakt. Ik had een clearbluetest en die teste licht positief, maar omdat ik aan de pil was geloofde ik het niet. Dus ik naar de winkel, en kocht een predictor, negatief. Ik was ook helemaal de kluts kwijt, mijn vriendin zei toen dat ik een test bij de apotheek moest halen en dan s'morgens moest testen. Het resultaat is prachtig en inmiddels 6 jaar!! Dus wie weet! Suc6!!
hi an ik wacht nog een weekje met testen,wel raar allemaal hoor,eerst positief en dan weer negatief,mischien is mijn hcg nog te laag.(als ik dat heb) xxx danielle
Hey naamgenoot... volgens mij test predictor pas heel laat positief, terwijl die van kruidvat gevoeliger is.... ik zou in ieder geval geen week meer kunnen wachten als ik jou was, maar ik heb ook duidelijk bij het uitdelen van 'geduld' niet bepaald vooraan gestaan...haha. Succes meid. Liefs, Daan