Miskraam of niet? Wat doen..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mamatje2014, 28 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamatje2014

Mamatje2014 Nieuw lid

28 okt 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Ik heb gisteren met 6 weken en 1 dag bloedverlies gekregen het begon met flinke menstruatie pijn toen ging ik naar de wc was het rood bloed daarna 2 stolsels verloren zo'n 3 cm groot en daarna was de pijn weg. Nu 1 dag later de hele dag bruin bloedverlies wordt steeds minder. Sta niet ingeschreven bij een verloskundige dus weet niet wat ik moet doen en of het vruchtje er uit is heb dit wel een keer meegemaakt maar dan net wat anders en toen bleek dat ik gewoon nog zwanger was... heb trouwens een "pret echo" staan nog voor 3 nog maar ja.. heb trouwens 3 verloskundige bij mij in de buurt gebeld vandaag en die wouden me niet helpen..

Weet trouwens niet of ik meer ben verloren denk het niet maar heb een keer niet gekeken toen ik naar de wc was..

Ben ten einde raad en op Google kom ik ook niet verder

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Wat was de reden om je niet te helpen?

3. Mamatje2014

Mamatje2014 Nieuw lid

28 okt 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja eentje zei het is veel te vroeg voor een echo dan zie je waarschijnlijk helemaal niks en de andere zeiden ja je woont niet in deze plaats dus je moet een verloskundige bij jou in de buurt zoeken terwijl deze 2km van me af is..... terwijl ik bij mijn zoontje een vroege echo kreeg en er toen een garnaaltje met een hartje te zien was

Bloeden is trouwens zo goed als weg.

Deel Deze Pagina