oefenweeen of ontsluitingsweeen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Allahinkulu, 10 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb nu al een uur lang weeen. het is meer een zeurderige menstruatie pijn. het doet niet echt pijn zeg maar. probeer het een beetje te klokken maar het is wel om de 2 a 3 minuten. Maar heb dat dus twee weken eerder ook een keertje gehad en hield toen gewoon op.
    Heb gister de hele dag onregelmatige weeen gehad.

Ik weet niet goed wat ik er van moet denken...wat zou het kunnen zijn?
    oefenweeen? ontsluitingsweeen?
    Ze zeggen wel dat je dat echt wel voelt..maar ik had dat bij mijn eerste dus ook niet (pijn) maar gewoon net als nu zeg maar.

2. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Je zegt het misschien zelf wel al ;)

Hier was het verschil tussen voorweeën en weeën dat tikje pijn dat ik toch wist 'hmm dit is net ietsje te scherp'

3. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    nou om de 2 a 3 minuten vind ik al behoorlijk regelmatig...ik zou toch maar even de vk laten komen ....lijken me geen voorweeen meer toch?
    succes ermee , ben benieuwd ;)
    grtz Ramona

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Bellen meis!

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    je hebt hier geen vk. die komt niet naar je huis ofzo. Dan zou ik echt naar het ziekenhuis moeten gaan. En ben bang dat als het niet zo is dat ze echt raar zullen denken ofzo.

heb net nog even van alles opgeruimd enzo badkamer schoongemaakt..dus niet bijgehouden.
    Nu weer even gaan zitten een half uurtje..en dan komen ze wel..best regelmatig..soms zit er wel wat verschil tussen..maar zijn zijn niet allemaal echt zo van oh heftig. Ik vind het echt heel erg moeilijk.

Maar wat denken jullie dit is toch wel een teken dat het aan het beginnen is? zeker omdat ik dus tegen mijn uitgerekende datum aan zit?
    of is er alsnog een super grote kans dat het nog een week duurt ofzo.

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Zo begon het ook bij mij. Alleen verloor ik ook slijmprop. Het begon 's nachts precies zoals je omschrijft en ging de volgende dag de hele dag zo door. Tegen de avond werden de weeen echt pijnlijk en ik belde de verloskundige maar toen had ik pas 1 cm ontsluiting!

Welke afspraken heb je met het ziekenhuis eigenlijk in Istanbul? Ik neem aan dat ze vertellen wanneer je moet komen?

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Als het bij de eerste ook zo was zouden het best ontsluitingsweeen kunnen zijn. Bij mij was het precies zo alleen dan in de rug ook regelmatig en hoopte dat de vk niet voor niets kwam, maar ik had al volledige ontsluiting :confused:

Dus gewoon heengaan hoor!

8. Twinkeltje

Twinkeltje Actief lid

4 jan 2008
    131
    0
    0
    Ik heb het ook al zo af en toe een uurtje. Maar het zet niet door. Hoop dat het doorzet meid.

9. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb eigenlijk geen afspraken met mijn dokter daar over gemaakt.

heb nu ook een beetje een druk op mijn anus steeds..(nee het zijn geen persweeen hoor..dat voelt echt wel anders :p)

ja ik zit te denken om nou nu naar het ziekenhuis te gaan om het te laten nakijken..ik heb een ziek kind thuis liggen..niemand die kan oppassen..grrr..misschien toch maar even morgen afwachten..

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    heb nog steeds geen super heftige krampen ofzo..maar merk ook dat ik steken naar mijn linker boven been krijg..wat een beetje vanaf de achterkant loopt..
    ze heef took nog eens gezellig de hik..maar voel het echt helemaal onderin..

weet echt niet wat ik moet doen? weet ok niet wat normaal is in turkije me dokter heeft niets gezegd van je kunt altijd bellen of iets ofzo

11. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ik had precies hetzelfde als jou. Toen de vk hier was had ik al 8 cm! :confused:
    en dat na 3 uurtjes ofzo

12. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    we hebben gebeld..en gaan toch maar even om te laten kijken..omdat ik toch om de 2 minuten weeen heb..
    ben zo bang dat het vals alarm is..hehe

13. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik vermoed dat jij volop in je bevalling zit meid! Heel veel succes en ik hoop dat je er niet voor niks heengaat maar dat denk ik niet hoor :D

En ook al is er nog niks, daar zijn ze voor hoor! Anders zit jij alleen maar in spanning.

14. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    En?

15. Twinkeltje

Twinkeltje Actief lid

4 jan 2008
    131
    0
    0
    Ik ben ook benieuwd. Hier nog steeds oefenweeen.

16. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Ze is inmiddels bevallen : )!

17. Paula0305

Paula0305 Actief lid

13 jan 2008
    143
    0
    0
    administratief
    Rotterdam
    hmm, ik heb vandaag de hele dag hetzelfde gehad. Begon vanochtend vroeg ook en is de hele dag zon beetje doorgegaan, maar de weeen worden niet heftiger tot nu toe.. ik moet vrijdagochtend naar de VK en ik denk niet dat ik eerder bel, want het lijkt mij toch echt dat de weeen steeds sterker moeten worden...? dit zijn meer krampen die goed op te vangen zijn (hoef ook niet te puffen enzo). Er komt alleen sinds vandaag overdag ook vocht uit mijn tepels, iemand enig idee of dat ermee te maken heeft?

Deel Deze Pagina