Update! Bank besteld bij Otto

Discussie in 'De lounge' gestart door Linana, 27 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Een tijdje terug heb ik een bericht geplaatst of er mensen waren met ervaring met Otto. We hebben er een bank besteld en lazen na de bestelling allemaal negatieve berichten online....
    Maar, precies 5 weken verder werd keurig op tijd de bank afgeleverd, zonder beschadigingen :D

Ik moet zeggen dat de klantenservice van Otto echt mega slecht is; ik kreeg iedere keer dezelfde slecht NL sprekende dame aan de lijn, ze kunnen je niks vertellen over de status (behalve wat je zelf al weet) en kort samengevat word je er niets wijzer van. Service is het zeker niet....;)

Maar goed, de bank is geleverd en wat is het een heerlijk ding! We zijn er echt super blij mee. De kleur gaan we vast spijt van krijgen, maar dat is een zorg voor later (een stoomreiniger doet veel wonderen....) :p
    Dit is hem:

2. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Mooie bank! :D

Veel plezier ermee!

3. Linana

Linana Niet meer actief

Dank je!! :D

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wow! Daar kan je heerlijk op liggen :D Heb zo zin om er op te duiken. :D:D
    Blij dat de bank er is, ondanks de slechte klantenservice.

Veel bankplezier!!

5. Linana

Linana Niet meer actief

Dank je!!
    Mijn vriend komt er 's avonds ook moeilijk af.... Dan ligt die met zn dekentje op de bank en valt hij in slaap op de bank ipv bed....
    Dat is dan wel weer een beetje jammer voor mij haha

6. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    O ja, ik weet het nog, zat me van de week idd af te vragen hoe het afgelopen was!!!!
    Super dat hij op tijd geleverd werd, dat jullie er nog maar lang van mogen genieten... (en de klantenservice nooit nodig zullen hebben, hihi!)

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ziet er heel comfortabel uit.

En de kleur...ach als je geen huisdieren hebt en de kinderen niet laat eten en drinken op de bank ( en geen schoenen aan, maar dat is logisch) dan valt het wel mee.

Hier eten en drinken de kinderen niet op de bank. Dat mag op een speciaal krukje met tafeltje of achter aan de eettafel.
    En onze lichtgrijze bank is nog altijd netjes :D

8. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    een lekkere hangbank, maar om zo op te zitten lijkt me minder prettig, heb je geen tafel? je moet dan wel een eind rekken.
    kan me wel voorstellen dat je man er heerlijk op in slaap valt hoor.

kleur, ach ja dat is niet anders, af en toe even stomen, heb je hem wel ingespoten met speciaal spul, (scheelt een hoop)

9. Linana

Linana Niet meer actief

We hadden wel een tafel, maar die past hier niet goed bij/tussen. Dus we halen binnenkort ff een goedkoop ikea tafeltje, zo'n vierkante, die er dan perfect tussen/naast past.
    Eten mag vanaf nu niet meer op de bank :p Wordt de eethoek ook eens gebruikt haha

Deel Deze Pagina