Toch niet nu al nesteldrang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleur1, 15 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben nu 21 weken zwanger en sinds van het weekeinde wil ik alleen maar schoonmaken en opruimen en niet even snel een doekje nee alles uit de kasten en dan alles weer netje terug.
    Kan het dat die `ellende`nu al begind? Of is het dat je je nu weer gewoon energierijker gaat voelen?

2. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D hahaha wat komt me dat bekend voor zeg!!!

Ik heb het ook, alles opruimen en schoonmaken..... Lekker aan toe geven, je huis wordt er alleen maar beter van hahaha

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    haha, voor ik een test deed had ik dat al, wilde alles in huis ineens 'anders'

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    O wat lekker dat je er zo vroeg al 'last' van hebt! Ik zou zeggen: Maak er gebruik van! Ik heb er pas sinds een week last van en nu is het eigenlijk te laat, want ik kan niets meer, omdat ik nu op mijn eindje loop. Conclusie: Ik irriteer me rot aan alle klusjes die ik nog had willen doen en nu niet gedaan heb! AAaarggh!

5. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Hahah herkenbaar, ik heb mijn man vandaag een hele vracht naar de stort laten brengen. Ik wil mijn huis zo leeg mogelijk hebben, alles wat in de weg ligt de deur uit!!

6. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ooh wat zou ik dat graag willen!
    Ik ben nu (hoop ik) tegen het einde van de vermoeidheid en kan iet wachten om mijn huisje weer eens lekker schoon te gaan maken!
    Irriteer me suf, en zeker met 2 katten zou je elke dag moeten stofzuigen en dat lukt me nu echt niet.

7. Niet meer actief

pff.. zelfs ik heb die woede al. Wil nieuwe dingen, ander kleurtje, moet opgeruimd..pff, maar die drang komt en gaat!

8. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb dat net als Renate ook pas later gekregen :( en op het einde kun je zelf idd niet meer veel.....

9. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    Een teken: nesteldrang
    Ineens moet de boel aan kant, wordt er gesopt en gedweild. Zelfs zij die nooit een dweil aanraken, menen plotseling het huis intens schoon te moeten hebben. De babykamer moet tot in de puntjes verzorgd. Het kán een teken zijn. Deze nesteldrang is voor velen een signaal dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten.

10. Niet meer actief

nou..haha.. dat zou in mijn geval niet zo gunstig zijn.

11. peetje80

peetje80 Actief lid

26 jun 2006
    176
    0
    0
    Mijn bevalling laat nog wel even op zich wachten, maar ik ben nooit zo'n poetsert geweest. en nu dus wel, mijn vriend is iedere dag weer verbaast van wat ik allemaal doe. hihi, hij vind het wel grappig....

Liefs Petra

12. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ik heb het ook hoor, maar dit is iets anders dan nesteldrang. Nesteldrang is erg dwangmatig en je hebt er minder vat op zelf. Dit is gewoon alles op orde willen hebben voor de kleine er is... ik heb nogal wat achterstallige dingen die moeten gebeuren hier en dat doen we nu. Nesteldrang is bv de babykleertjes opnieuw wassen en strijken, of tot midden in de nacht je keuken poetsen.. dat heeft een vriendin van me gehad een paar dagen later was ze aan het bevallen.

13. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Nou het extra opruimen en alles op orde willen hebben dat begon bij mij al twee maanden geleden.
    Gewoon zoeken naar klussen in huis; ramen lappen, keukenkastjes opruimen, elke maand de plaats aanvegen ;) .
    M'n vriend zei al; ik hoop dat je die opruimhormonen ook na je zwanger- schap blijft houden :confused: .

Silly

14. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Nou het extra opruimen en alles op orde willen hebben dat begon bij mij al twee maanden geleden.
    Gewoon zoeken naar klussen in huis; ramen lappen, keukenkastjes opruimen, elke maand de plaats aanvegen ;) .
    M'n vriend zei al; ik hoop dat je die opruimhormonen ook na je zwanger- schap blijft houden :confused: .

Silly

15. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0

Silly

16. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Sorry :confused: , ging even iets mis en kan de berichtjes niet verwijderen.

17. Fatna

Fatna Actief lid

23 aug 2005
    168
    0
    0

is toch heerlijk lekker schoonmaken?

Deel Deze Pagina