Ik ben nu 21 weken zwanger en sinds van het weekeinde wil ik alleen maar schoonmaken en opruimen en niet even snel een doekje nee alles uit de kasten en dan alles weer netje terug. Kan het dat die `ellende`nu al begind? Of is het dat je je nu weer gewoon energierijker gaat voelen?
hahaha wat komt me dat bekend voor zeg!!! Ik heb het ook, alles opruimen en schoonmaken..... Lekker aan toe geven, je huis wordt er alleen maar beter van hahaha
O wat lekker dat je er zo vroeg al 'last' van hebt! Ik zou zeggen: Maak er gebruik van! Ik heb er pas sinds een week last van en nu is het eigenlijk te laat, want ik kan niets meer, omdat ik nu op mijn eindje loop. Conclusie: Ik irriteer me rot aan alle klusjes die ik nog had willen doen en nu niet gedaan heb! AAaarggh!
Hahah herkenbaar, ik heb mijn man vandaag een hele vracht naar de stort laten brengen. Ik wil mijn huis zo leeg mogelijk hebben, alles wat in de weg ligt de deur uit!!
Ooh wat zou ik dat graag willen! Ik ben nu (hoop ik) tegen het einde van de vermoeidheid en kan iet wachten om mijn huisje weer eens lekker schoon te gaan maken! Irriteer me suf, en zeker met 2 katten zou je elke dag moeten stofzuigen en dat lukt me nu echt niet.
pff.. zelfs ik heb die woede al. Wil nieuwe dingen, ander kleurtje, moet opgeruimd..pff, maar die drang komt en gaat!
Een teken: nesteldrang Ineens moet de boel aan kant, wordt er gesopt en gedweild. Zelfs zij die nooit een dweil aanraken, menen plotseling het huis intens schoon te moeten hebben. De babykamer moet tot in de puntjes verzorgd. Het kán een teken zijn. Deze nesteldrang is voor velen een signaal dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten.
Mijn bevalling laat nog wel even op zich wachten, maar ik ben nooit zo'n poetsert geweest. en nu dus wel, mijn vriend is iedere dag weer verbaast van wat ik allemaal doe. hihi, hij vind het wel grappig.... Liefs Petra
Ik heb het ook hoor, maar dit is iets anders dan nesteldrang. Nesteldrang is erg dwangmatig en je hebt er minder vat op zelf. Dit is gewoon alles op orde willen hebben voor de kleine er is... ik heb nogal wat achterstallige dingen die moeten gebeuren hier en dat doen we nu. Nesteldrang is bv de babykleertjes opnieuw wassen en strijken, of tot midden in de nacht je keuken poetsen.. dat heeft een vriendin van me gehad een paar dagen later was ze aan het bevallen.
Nou het extra opruimen en alles op orde willen hebben dat begon bij mij al twee maanden geleden. Gewoon zoeken naar klussen in huis; ramen lappen, keukenkastjes opruimen, elke maand de plaats aanvegen . M'n vriend zei al; ik hoop dat je die opruimhormonen ook na je zwanger- schap blijft houden . Silly
Nou het extra opruimen en alles op orde willen hebben dat begon bij mij al twee maanden geleden. Gewoon zoeken naar klussen in huis; ramen lappen, keukenkastjes opruimen, elke maand de plaats aanvegen . M'n vriend zei al; ik hoop dat je die opruimhormonen ook na je zwanger- schap blijft houden . Silly