Wie kan me even helpen? Hoe lang blijft je temp. hoger als je zwanger raakt? Ik bedoel hoeveel dagen. Of zakt deze weer na bijv. de innesteling? Ik heb een rare maand achter de rug met mijn menstruatie. En van mijn temp. snap ik nog helemaal niks (is nu de tweede maand van tempen.) Hij schommelt tussen de 36.2 en de 36.4Volgens ff is dit normaal. Misschien was mijn mens. wel een innesteling, vandaar eigenlijk mijn vraag. Mijn gevoel zegt dat je temp dan hoog moet blijven. Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen. Alvast bedankt
hoi Mijn temp is al vanaf mijn ei aan de hoge kant 37.0/ 36.9, Ik moet nog 3 dagen tot nod. Ongeveer een dag of 6 geleden is mijn temp 2 dagen een stukje lager geweest, maar nu is tie weer omhoog vanmorgen zelfs 37.5 Ik denk zelf dat het een innesteling was toen de temp 2dagen iets lager is geweest. Maar zeker weten doe ik het niet. Dus als je temp. iets lager is en hij gaat daarna weer omhoog kan het idd innesteling zijn. Gr hielkje
Volgens mij blijft je temp aan de hogere kant na het ei...heeft te maken met progesteron die de baarmoeder klaarstoomt voor afstoten of innestelen. Aoife
Na je ei blijft ie hoog tot aan het moment dat je ongesteld wordt. Of inderdaad even een innestelingsdipje. Als je zwanger bent, blijft je temp de rest van de zwangerschap hoog. Groetjes, Jaycey
Ik ben het met je eens. Ik had ook altijd een temp van 35,9-36,4 voor mijn eisprong. Als ik een maand geen eisprong had werd mijn temp ook niet hoger dan 36,4 , maar schommelde hij tussen de 35,9 en 36,4. Als ik die maand wel een eisprong had steeg mijn temp tot maximaal 36,9.
Mijn 'normale' gem. temp ligt tussen de 36.2 en de 36.4. Vlak voor mijn ei daalt deze tot 35.8/35.9. Hierna gaat ie omhoog tot 36.7/36.8. Nu is ie weer terug gedaalt naar 36.2. Maar het is dus zo, als je zwanger zou zijn blijft de temp net zo hoog als na je ei?? Of heb ik het verkeerd? @lindaEijmofor, sla je altijd een maand over? OF heb je dat ook onregelmatig? Ik heb afgelopen cyclus een maand overgeslagen terwijl ik een cyclus had van ong. 38 dgn. Nu ben ik na die maand maar 1 dag echt rood aan het vloeien geweest. De rest ervoor en erna was bruin. Vandaar dat ik nu een beetje op mijn temp af wil gaan. Want van mijn lichaam snap ik helemaal niks meer. Ik word er helemaal zot van. Vandaar ook alle vragen.... sorry Bedankt voor de antwoorden. Groetjes kit
Hoi, ik zal me even voorstellen: Ik ben Linn en ben hier nieuw. Ik heb ook een vraag over temperaturen. Na ruim 1,5 jaar te zijn zijn gestopt met de (prik)pil en ruim 15 zwangerschapstesten te hebben gedaan (hoe bedoel je desperate?!) ben ik op advies van de huisarts begonnen met het temperaturen. Maar ik snap er eigenlijk helemaal niets van... dus wie kan mij helpen?? Ik ben begonnen na mn laatste menstruatie (ik weet het, dat had ik op de eerste dag moeten doen, maar ja, daar ben ik nu pas achter) Ik ben op 4 sept ongi geworden, en op 11 sept begonnen met mn temperatuur. Maar hoe zit dat nou met je temperatuur? Want ik schommel nu tussen de 36.9 en de 37.2. Maar ik dacht dat het lager moet zijn? Voor de duidelijkheid, ik zit dus nu op de 12e dag van mn cyclus. Wie kan mij duidelijk uitleggen hoe dat nou allemaal zit?
hihihihihi nee linn weer de verkeerde http://zwangerschapspagina.nl/about10269.html deze heb je nodig!
Hahahahah nog een keer proberen dan maar! Sorry! Kom in ieder geval wel steeds dichter bij het antwoord! Hahaha
Mijn temp daalde tijdens innesteling (zie bij tempkaartjes zwangeren) en is daarna hoog gebleven. En je hebt pas een fatsoenlijk inzicht in je temp als je al 2 a 3 maanden bezig bent met tempen. Succes Groetjes Daphne
Hoi Kit, Ik heb sinds de operatie aan mijn baarmoeder ( vleesbomen verwijderd ) een onregelmatige cyclus en ben mbv clomid en pregnyl zwanger geraakt. We hebben het eerst een tijdje zonder hormonen geprobeerd , maar ik kreeg dan geen eisprong. Mijn temp schommelde dan de hele maand tussen 35,8-36,4. Nadat de gyn me clomid en pregnyl voorschreef had ik wel een eisprong en steeg mijn temp naar maximaal 36,9 . Als ik ongesteld werd zakte mijn temp een dag voordat ik ongesteld werd. In de maand dat ik zwanger raakte had ik wel twee temp dipjes, die hielden maar een dag aan. De volgende dag steeg mijn temp weer. Ik had twee dipjes omdat ik 2 keer een eisprong heb gehad in die maand. Er waren namelijk 3 eitjes rijp.
Bedankt voor deze uitleg. En voor je aan de medicijnen begon, heb je lang gewacht voor je naar de ha bent gegaan? OF gign het allemaal vlotter vanwege de operatie? Ik heb ergens gelezen, dat je sneller een doorverwijzing krijgt als je onregelmatig bent..... En voor jou begint het afwachten nu zie ik.. Wat leuk! ik hoop dat alles goed zal gaan. Groetjes kit