Hoi meiden! Ik maak me een beetje zorgen. Morgen ben ik precies 8 weken zwanger, volgens de gyn. Ik heb al een echo gehad afgelopen donderdag, waarop een kloppend hartje te zien was. Dus dat zit allemaal goed. Maar vanochtend toen ik naar de wc ging, zag ik een beetje bruin bloed. Het is echt niet veel ofzo. Een beetje te vergelijken met de laatste dag ongesteld. Dat je nog wel iets verliest, maar zo minimaal. Het zat ook niet in mijn slipje, maar met het afvegen zat het wel aan het papier... Zou dit nou nog innestelingsbloed kunnen zijn of iets anders? Ik hoor dat het niet erg is een beetje, maar toch Ik hoop dat jullie me wat meer gerust kunnen stellen
ik heb op 5 weken tot 5 week en 3 dagen en op 6 week tot 6 week en 3 dagen en bij 8 week tot week 9 bruinverlies gehad en tot nu toe hadden wij onze 3de echo de laatste op 10 weken en 2 dagen en alles was nog goed . bruinverlies zegt niets he kan aanhouden tot 16 weken
Als je het niet helemaal vertrouwd, zou ik even bij je verloskundige langs gaan of even bellen. Dan heb je wat meer zekerheid. Ik heb afgelopen vrijdag veel bloedverlies gehad en er is toen ook een "zakje/stolsel" mee gekomen. Ik ga nu uit van het ergste, morgen heb ik een echo in het ziekenhuis en dan weten we het zeker. Maar als je iets niet vertrouwd, dan kan je altijd bij je verloskundige terecht. Daar kijken ze niet raar van op, hoor! Sterkte met je zwangerschap!
vanochtend was er al niets meer. Dus ik denk dat het echt niets was. het waren ook geen vlokjes of grotere dingen.. gelukkig maar. Ik heb dinsdag weer een echo, dus maar ff afwachten.
Bruinverlies kan nog oud innestelingsbloed zijn dat er nu pas uitkomt. Het is een heel goed teken dat het gestopt is. Ikzelf heb een bloeding, met daarna nog dagen bruinverlies gehad bij 5 weken en 2 dagen (na een eerdere miskraam) en ik ging echt van het ergste uit. Gelukkig bleek er bij 6 weken en 6 dagen een heel mooi vruchtje te zijn met een klein knipperlichtje! Paddels, om eerlijk te zijn zat er geen zakje of stolsel in het bloed dat ik had verloren. Paddels, jij echt heel veel sterkte toegewenst morgen! Ik hoop op het beste voor je! En Ocean Soul, ik vind het niet slecht klinken, hoor (tenzij het echt doorzet) en wens je veel succes toe dinsdag! Marla