In juni een mk gehad en gecurrateert na een zwangerschapswens van 11 maanden. Ik was er kapot van maar kon het nog redelijk relativeren. Ik dacht het is gewoon dikke pech. Was toen 4 weken en 6 dagen toen ik de eerste lichte bloeding opmerkte. Inmiddels weer zwanger waar we dolblij mee waren, na 4 maanden toch nog sneller dan verwacht. We hebben welgeteld 8 dagen na nod op een roze wolk mogen genieten tot vanmiddag..ik ging naar het toilet en had lichte bloedverlies met afvegen. Ik dacht dat me hart stokte in mijn keel. Sindsdien geen bloedverlies meer maar ook geen witte afscheiding niks..het voelt als stilte voor de storm. Ik weet dat er nog hoop is,kan zijn maar ben er echt helemaal kapot van. Mijn ogen prikken van de tranen. Ik heb er zo een moeite mee dat het misschien weer exit is na 5.2 dagen zwanger geweest te mogen zijn.
Licht bloedverlies wil niks zeggen hoor.. Grote kans dat t niks is en de zwschap gewoon intact is. Wel extra spannend als je al een mk hebt gehad
Wat een ellende die onzekerheid Doe een zwangerschapstest/CB wekenindicator, dan weet je of die wel/niet zijn opgelopen? Veel sterkte 😘
Ik snap je angst.. Heb je al een vk gesproken? Mogelijk mag je vanwege je eerdere mk een vroege echo krijgen.. Bloeding kan heel goed ook nog van innesteling zijn of door ontlasting oid.. al weet ik ook hoe t is om na elk toilet bezoek te kijken of er bloed bij zit...
Bedankt meiden, ik weet dat het nog 2 kanten op kan maar mijn gevoel zegt dat het weer fout is. Heb ook nu constant bruinverlies. Cola ik heb inderdaad een cb indicator gedaan. Ik zou nu 5 weken en 2 a 3 dagen zijn en deze geeft nog steeds 2-3 weken aan dus daar werd ik niks wijzer uit. Ben echt gebroken en huil aan 1 stuk door. Zit op het moment in het ziekenhuis hier hebben ze bloed getapt en ze gaan kijken of er al iets te zien is in mn bm.
Ik hoop dat je iets meer weet van de echo nu. Na een mk kun je echt niet meer rationeel denken. Moest wel een beetje lachen om je uitspraak;. Bloed getapt 😂
Nee meiden weet helaas nog niks. Wacht al die tijd in de w8kamer. Enige wat ik tot nu kreeg is een brief waarin staat dat ik alle kosten zelf moet betalen als ik geen dooverwijzing heb dus dat wordt een duur grapje. Ja birds..getapt
Bleh, wat naar! Bij mij werd overigens bij de huisarts elke keer heel snel een verwijzing geregeld. Soms zelfs achteraf. Succes!!
Ach jemig.. wat een ellende.. Je blijft toch bruinverlies houden? Wat ontzettend naar. Ik hoop echt dat het goed zit!! En al dat verdriet niet nog eens mee hoeft te maken, het is slopend.
Ik zou ook nog even je huisarts bellen voor een verwijzing, met je vorige miskraam in gedachte neem ik aan dat ze niet moeilijk doen. Ik heb van 5 tot 9 weken regelmatig bruin en som rood bloed verlies gehad en kijk nu naar mijn ticker.. Ik duim voor je! Dikke knuffel.
Ik hoop dat de ( verwachte) storm gewoon overwaait... en dat je zwangerschap gewoon goed doorzet. Sterkte...
Aaah wat vervelend Vrouwvan Heb je inmiddels al meer duidelijkheid Hopelijk kan je van de huisarts alsnog een verwijzing krijgen
Vrouwelijke intuïtie.. het is helaas echt mis. Ben nu 5.2 weken en ze zagen niks in mn bm alleen hcg was 600. Is natuurlijk weer helemaal fout. As zaterdag terug om een bbz uit te sluiten en ga ook diezelfde dag nog pillen vragen. Wil het zo snel mogelijk weg hebben. Mijn lichaam heeft me weer belazert en ben er kapot van.
He gadverdamme.. wat is het tock ook allemaal kl*te!! Heel veel sterkte! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat je snel geholpen word.
Ik zit hier ook midden in. En weet hoe je je voelt. Het enige wat ik doe is huilen en toch wik ik jou adviseren om te proberen positief te blijven