Toch niet weerr..

Discussie in 'Miskraam' gestart door vrouwvan, 12 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ah ja sorry meid met zoveel dingen in mijn hoofd. Ik wil gewoon zo graag verder en die hcg stagneert het proces.

De wens is er al sinds juni 2015 maar pas echt serieus aan het tellen sinds december 2015 dus bijna 1 jaar nu. En had in april mn 1e positieve test helaas ging dat snel mis en in september dus weer. Al met al alhamdulllah. Er zijn meiden hier die het npg zwaarder hebben en gewoon langer dan een jaar bezig zijn en npoit zwanger zijn geraakt. Ik mag dus niet klage .

Weet je al wat hyfosy inhoudt? Zwanger zijn kun je dat heb je al bewezen. Ik krijg maandag of dinsdag de waardes dan zal ik ze delen. Net als jij heb ik ds ook bloed geprikt gister. Ben benieuwd.

2. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Ja er zijn indd vrouwen die langer bezig zijn maar dat neemt iet weg dat jouw kinderwens evengroot is ..

Ja indd alhamdulilah maar nu lijkt het allemaal veel te lang duren. Moet geduld hebben..

Hyfosy is een eileider doorspoeling met schuim om te zien of de eileiders doorgankelijk zijn

3. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ow oke spannend. Ik hoop stiekem.voor je dat je zwanger raakt voordat het zover is. Hoe is het nu met je?

Ik heb trouwena de uitslagen binnen.

B12 waarde zou goed zijn.
    Vitamine d is een waarde 26 en dit moet minimaal 50 zijn.
    Ijzer heb ik een waarde van 6.1 en dit moet tussen de 7 en 9 zijn.
    Schildklier waarde is 290 en volgens mij moest dit tussen de 190 en 500 zijn.

Heb vitamine d tabletten gehad en ijzer.

4. oumYahya

Het gaat goed alhamdulilah.. ik heb nog geen afspraak gemaakt .. ik wil dat een maandje uitstellen.

Oei dat klinkt wat minder, gelukkig heb je dat laten nakijken..
    Hebben ze foliumzuur niet nagekeken?
    Ik raad u aan om iedere ochtend dadels te eten.
    Ik heb van iemand die zwarte dadels gekrege (3ajwa dadels) en ben er sinds een paar dagen mee begonnen om iedere morgen 7 dadels te eten bij fajr met een slokje zamzam water..

Er zitten heel veel voordelen in dadels . Mss dat het helpt jouw vitamines op orde te krijgen in shaa Allah ..

Hoe zit het met jouw hcg? Is die goed gedaald ? En is het bloeden gestopt?

5. oumYahya

Owja b12 is foliumzuur.. toch?

Deel Deze Pagina