wat is de gemiddelde tijd om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zonnetje26, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje26

24 nov 2008
    8
    0
    0
    hoi ben in november 2007 gestopt met de pil en nog steeds niet zwanger.
    is dat normaal dat het zo lang duurt.
    hoor in mijn omgeving dat het allemaal zo snel gaat,maar bij mijn is dat niet zo.
    want hoe lang duurt het dat je pil uit je lichaam is moet ik die maanden ook meetellen of vanaf het moment dat je denkt dat de pil uit je lichaam weg is

hoop dat jullie mijn verder kunnen inlichten

2. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Ik heb eens gelezen 30 % in de eerste 3 mnd 50 in de eerste 6 mnd en 80% na een halfjaar en binnen 12 mnd en de rest later.Maar goed dit heb ik ook maar van internet afgelezen :)

PS Als je een jaar bezig bent zou ik wel even bij de dokter langs gaan.

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
  4. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Je kan net de pech hebben dat het lang duurt, net als bij ons....
    Maar i.d.d. 80% is binnen een jaar zwanger dus als dit niet het geval is bij jullie mag je gerust bij de huisarts aankloppen, hebben wij ook gedaan na een jaar. Gelijk allerlei testen mogen doen, zaadtest, chlamidia, samenlevingstest enz....

Succes!

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij zijn in oktober 2007 gestopt en ook nog steeds niet zwanger. Misschien deze ronde?

Mijn zusje was in augustus 2007 gestopt met de pil en ze is nu net 3 maanden zwanger.

Zij had net als ik in het begin een onregelmatige cyclus. Toen daar na een hele tijd opeens regelmaat in kwam, was ze ook zo maar zwanger. Bij mij is het nu sinds een aantal maanden ook regelmatig, dus ik hoop en duim dat mijn vriend deze maand raak schiet.

Mochten wij in februari 2009 nog niet zwanger zijn, dan moeten wij terugkomen bij de gyneacoloog.

6. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Volgens mij moet je er een jaar voor uittrekken en als het dan nog niet raak is dan naar de huisarts.

7. Pip

Pip Actief lid

15 jun 2006
    141
    0
    0
    Niet meteen in paniek raken hoor. Bij ons duurde het anderhalf jaar voor het raak was.
    Als je wilt, kun je nu wel naar de huisarts gaan, die zal je waarschijnlijk doorsturen voor wat onderzoeken door een gynaecoloog, zeker als je al een tijdje je cyclus in de gaten houdt.

Deel Deze Pagina