haarspeldjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Shopaholicnl, 1 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Puur om mn gedachten te verzetten ben ik super dringend op zoek naar een hobby.. nu dacht ik met twee meiden is het misschien een idee om haarspeldjes te gaan maken, mja moet toch iets :)

Weet iemand toevallig een groothandel hierin? Ik zie alleen verschillende webshops maar als je dan wil gaan verkopen schiet het niet op...misschien ook een stom idee en dat ik over een week denk waar ben ik aan begonnen maar ja moet toch iets proberen nu!

2. Lady7

Lady7 Niet meer actief

Sommige webshops hebben mogelijkheid voor korting als je grote hoeveelheden besteld.

Groothandels kun je via google vinden; hou er wel rekening mee dat je bij een echte groothandel een kvk-nr en btw-nr moet hebben.

3. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Heb al flink zitten Googlen maar valt erg tegen.. Toch bedankt!

4. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Houd er rekening mee dat er al heel veel mensen zijn die dit maken en verkopen. Je wordt er niet rijk van omdat je steeds maar voor kleine bedragen verkoopt. Je hebt heel veel werk van het maken van een website etc. Ik zou mezelf beperken tot het maken voor je eigen kinderen en als cadeautjes. Veel plezier met je nieuwe hobby!

5. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Het is ook puur om bezig te zijn voor mezelf en misschien af en toe wat via fb ofzo. Een website heb ik zelf ook absoluut geen zin in

Deel Deze Pagina