Toch nieuwe winterkleding kopen nu je probeert zwanger te raken?

Discussie in 'De lounge' gestart door derde, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Gewoon doen! :D

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    Net als hierboven al gezegd, jurkjes, leggings, tuniekjes etc. waarin je nog wat ruimte hebt om te groeien, kun je wel kopen. Daar pas je vaak nog best lang in.

3. pregzilla

pregzilla Actief lid

30 aug 2013
    117
    0
    0
    where the heart is
    Ik had een megabuik en heb nooit positiekleding gedragen.. Gewoon een warme zwarte legging en dan die leuke jurkjes/tunieken doordragen! Van mijn winterjas had ik gewoon alleen de bovenste knopen dicht en toen het echt begon te sneeuwen en doen een megadik fleecevest van mijn man aan.

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik zelf heb het nooit gedaan

Maar ik word ook steeds heel snel Zwanger, ben nu 5 keer in ronde 1 zwanger geworden

Voor de Zwanferschap van de eerste zat ik in maatje s
    Na de zwangerschap nooit meer ingekomen bleef steken op maat L
    Tijdens en Na de zwangerschap van dochterlief afgevallen ( ging vanzelf) en zat na de zwangerschap in maatje M

Na deze Zwangerschap weet ik niet welke maat ik moet kopen
    Ik ben nog maar 1 kilo aangekomen en rond de benen en billen flink wat kwijt ook mijn gezicht en armen zijn dunner geworden
    Maar het kan maar zo wezen dat ik na de Zwanger opeens weer aankom en weer in m of L ga zitten ... Ik durfde het dus steeds niet aan om te kopen

Wel kun je indd losse jurkjes ofzo doen, ik heb een jurkje die ik nu nog steeds aan heb en dat is echt geen positie jurkje maar valt wel heel mooi om mijn ronde toeter

Deel Deze Pagina