Wat denken jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Damali, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Hoi meiden,
    Bij mijn eerste 2 cyclussen kreeg ik mijn ei op de eerste dag dat ik last kreeg van mijn onderbuik en de rest van de kwaaltjes want ik werd elke keer 14 dagen nadat ik dat had gevoeld werd ik ongesteld de klachten hielden 3 a 4 dagen aan en dan hield grotendeels op tot vlak voor mijn ongestedheid. Nu denk ik dat ik mijn ei al op dag 10 heb gehad aangezien ik het zelfde voelde als mijn andere keren alleen nu houd het aan ik zit nu op dag 15 en heb nog steeds overal last van alleen het word steeds heftiger. denken jullie dat ik dan op dag 10 mijn ei al heb gehad of toch op dag 14 ofzo dat de kwaaltjes deze maand alleen al voor mijn ei al begonnen? ik temp niet en gebruikt ook geen ovutesten.

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik heb dit ook 1 mnd gehad dacht ik ook al zo op dag 10 mijn ei te hebben gehad maar door de temp merkte ik dat hij toch echt pas later was. is erg vervelend je kuntn iet altijd uitgaan van de pijntjes kan ook wat anders zijn.

het is dus best mogelijk. ligt er ook aan of je echt alijd regelmatig bent of niet en hoe lang je gestopt bent met pil ed. kan van zoveel dingen afhangen dus enig wat je kan doen denk ik is afwachten

3. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Hey mama suus,
    bedankt voor je antwoord.

Nog iemand?

4. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Bij mij is het ook wisselend. Ik was er eerst van overtuigd dat ik precies mn ei voelde (wat ook klopte) maar toen opeens was ik 5 dagen te vroeg ongesteld, en die maand had ik ook een ander gevoel tijdens mn ei. Wat achteraf dus niet mn ei bleek te zijn. (volg je het nog?). Ik temp ook niet dus ik kan ook niet zeggen wanneer no precies alles is geweest. Het is alleen we heel verwarrend dat je lichaam zo wisselend bezig is.

5. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Hoi Sharon,
    Bedankt voor je antwoord.
    Ik begrijp het niet helemaal, maar goed ik moet gewoon afw8en normaal ben ik nooit zo zenuwachtig maar nu wel omdat ik dus niet weet wanneer mijn ei is geweest ik worde er gek van.
    Groejtes Daliya

Deel Deze Pagina