Lang gewacht op eerste menstruatie GEEN PCO.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lisa2001, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

Ik heb al eerder een soort gelijk topic geopend. Kreeg daar gelukkig al hele leuke reacties. Nu ben ik eigenlijk een beetje opzoek naar dames die ook lang hebben gewacht op hun eerste menstruatie maar waar verder alles gewoon goed is(geen PCO ect)

Ik heb onlangs een inwendige echo gehad en daar was geen PCO te zien en alles was goed. Nu ben ik al bijna 100 dagen niet ongesteld na mijn ontrekkingsbloeding. Het wachten duurt af en toe zo lang!

Ze zeiden wel daar er zelfs meerdere rijpende eitjes waren te zien en dat het baarmoederslijm zich netjes opbouwt. Maar tot op heden helaas nog niks.

2. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    niemand?:(

3. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hoi meid, wat een verhaal...... Echt het vrouwenlichaam!!! Om kwaad op te worden....
    Ik hoorde goede dingen over Tarwekiemolie capsules, die verhogen de vruchtbaarheid, ontwikkeling ei en bevordering innesteling. Gewoon mee starten, is te koop bij kruidvat. Zit ook vit E in en is echt voor alles goed. Kan de man ook nemen voor vruchtbaar te verhogen.
    Ik ben er in deze cyclus ook mee begonnen, hoorde echt goede dingen over en snelle zwangerschappen. Google maar eens.....
    Ik weet niet dat jij dit zoekt, maar is een tipsie!
    Succes

4. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Ik ben in juni gestopt met de pil. Na 100 dagen naar de huisarts geweest en idd ook naar de gynaecoloog. Alles zag er netjes uit, net zoals bij jou.
    Gyn schreef wel primolut voor, even een reset voor het lichaam. Na 122 dagen werd ik dus ongesteld. Of dit nou met of zonder eisprong is geweest weet ik niet..
    nu zit ik op dag 16, ovulatie testen wijzen uit dat ik nog geen eisprong heb gehad. Ik hoop dat mijn lichaam zich snel herpakt en Door heeft dat het iets moet doen. Wachten is echt frustrerend dus snap hoe je je voelt.

Ik moet ook bloedprikken en morgen heb ik een telefonisch consult met de gynaecoloog. Hopelijk krijg ik dan wat meer te horen over hoe of wat. Want wil niet weer meer dan 100 dagen wachten.

Sterkte!

Deel Deze Pagina