We zijn eindelijk uit de roepnaam. Azalee is de officiële spelling in de taal van mijn mans oma. Maar we twijfelen over de schrijfwijze. Wat vinden jullie het mooist? De tijd dringt want ik ben over 2 dagen uitgerekend. Azalee (oficieel) Azali (zelfde letters als mijn oudste dochter Zaila) Azalie Azaly
Ik zou niet voor Azalee gaan, dit sprak ik direct als ee uit ipv ie. En dan is Azali het leukst, omdat het dezelfde letters zijn.
Azali, omdat je dit gelijk goed uitspreekt (bij de officiële schrijfwijze zou ik de naam verkeerd uitspreken). Verder is het natuurlijk leuk dat dit dezelfde letters zijn als van jouw dochter .
Ik vind de officiele spelling het leukst. Azalee! Ik vind het juist helemaal niet leuk als de naam dezelfde letters als je andere dochter heeft dus daarom zou voor mij Azali meteen afvallen.
Azali, maar ik weet niet of ik hier voor zou kiezen gezien je dochters naam uit dezelfde letters bestaat en ik denk niet dat ik dat zou willen..
Ik zou voor Azalee gaan! Ik sprak hem ook direct goed uit. Denk dat weinig mensen daadwerkelijk Aza-lee gaan zeggen. Succes met de keuze en de bevalling!
Dank je wel! Erg spannend weer, ookal is het de derde keer. Heel fijn om jullie reacties te zien en de ingevulde poll!
Azalee en Azali komen steeds dichterbij elkaar. Eerst was er een duidelijke meerderheid voor Azali en heeft Azalee dat bijna weer ingehaald. Mischien nog een beter beeld geven door de drie namen bij elkaar te zetten: Zaila, Inaya en Azalee Of Zaila, Inaya en Azali
Azalee! Zowel omdat het de correcte schrijfwijze is, maar ook omdat ik het juist niet leuk vind dat de letters anders precies zijn als in de naam van je andere dochter.