Na miskraam misschien toch zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pasteitje, 20 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pasteitje

Pasteitje Lid

13 nov 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieve allemaal, ik zit met een paar vragen en ik denk ik vraag ze hier voordat ik ga testen ik ben ongelofelijk bang voor weer n teleurstelling. Ik heb helaas afgelopen eerste kerstdag een miskraam gehad en dat heeft mij erg aangegrepen we zijn wel snel weer verder gegaan met proberen en nu 2 maanden verder lijkt t wel of k toch weer zwanger ben. Ik heb na m'n miskraam gewoon weer een normale cyclus gehad (was naar 1 keer tot nu toe ) maar 10 dagen geleden zat ik op een verjaardag en kreeg ik erge buikpijn en moest na huis. Toen ik sochtend wakker werd was ik misselijk en de dagen erna kreeg ik erg zichtbare adres op mijn borsten en deden zeer kon zelfs de douche niet verdragen . Heb erg veel puisten gekregen ook op borstkas. Nu gister 5 dagen voor nod dus 10 dagen na die buikpijn ging ik naar de wc om te plassen en toen ik naar de bank liep voelde ik ineens wat lopen dus ik kijk en t was helder bloed zonder slijm ik dacht shit nee he maar ik ben nooit te vroeg ongi geweest maar goed dit is mondjes maat de dag zo doorgegaan en t werd steeds minder en gisteravond was t bruin en later weg nu is er nog nix kunnen jullie aub mij vertellen wat jullie hiervan vinden en ik weet dat de meeste denken koop een test maar ben erg bang en onzeker geworden . Veel liefs pasteitje

2. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Hoi,

Ik snap je onzekerheid heel goed, maar echt waar, alleen een test kan uitkomst bieden. Je zult er echt doorheen moeten. Maar nu nog niet hoor, echt pas als je over tijd bent!

Ik vond die drempel ook erg hoog, maar mijn geluk was dat ik echt mega regelmatig was dus als ik een dag over tijd was, dan wist ik het eigenlijk al vrij zeker. Desalniettemin bleef het spannend hoor, want ik ben wel 2 x in mijn probeertijd overtijd geweest met negatieve testen. Tot anderhalve week zelfs.

Het kan twee kanten op. Of je bent inderdaad zwanger, of je lichaam is nog van slag door de miskraam..

Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe! En hoop natuurlijk voor je dat je straks een positieve test en plakbeeb hebt!

Groetjes Patricia

3. Pasteitje

Pasteitje Lid

13 nov 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je voor je reactie heb gisteravond temp gemeten en die was 37 normaal is hij rond de 36.3 en vanmorgen 37.3 dus ben benieuwd

4. Pasteitje

Pasteitje Lid

13 nov 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben Nogsteeds niet ongi en heb gister flink moeten overgeven en daarna constant misselijk. Ben naar de dokter geweest ook voor mijn bloeddruk ivm erge hoog bij vorige zwangerschap maar deze is goed gelukkig. Zij vertelde mij dat ik pas een week na nod kan testen geloof daaf nix van hihi. Ik wacht tot woensdag en ga dan testen gr

5. Pasteitje

Pasteitje Lid

13 nov 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve mensen na 5 dagen overtijd te zijn heb ik toch durven testen en er kwam na 5 seconde al een dikke positieve test uit ben zo gelukkig !!!!!

6. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina