bevallen????

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Tammoo, 10 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammoo

    Tammoo Nieuw lid

    10 apr 2006
    2
    0
    0
    Hallo

    Ik ben u 38 weken zwanger. Ik moet woensdag weer op controlle maar heb nu al sinds gisteren een zeurende pijn onder in mijn rug. Heb ook de hele tijd het idee dat ik ongesteld moet worden en last van pijnlijke harde buiken.
    Ik heb al een paar keer extra gebeld, omdat mijn zwangerschap niet vlekkeloos verloopt. Dus ik wil nu eigenlijk even afwachten. Mensen uit mijn omgeving zeggen ook dat ik niet bij elk pijntje moet bellen en dat ik niet alles moet voelen. Vandaar dat ik dit berichtje even plaats.
    Kan het zijn dat ik weeen heb? Ik heb al eerder een kindje gekregen en die is met de keizersnede bevallen en deze zou ook zo geboren worden. Maakt het dan nog uit of ik nu gewoon begin????

    Mischien dat iemand hier antwoord op kan geven. Vind het nu wel extra spannend worden.

    Alvast bedankt
    gr Tammoo
     
  2. Japke

    Japke Bekend lid

    1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Tammoo,

    Weeën herken je echt, als de harde buiken pijnlijk zijn en ze komen in regelmaat dat heb je kans dat het weeën zijn. Echte weeën geven ontsluiting.

    Als je het gevoel hebt dat de bevalling is begonnen of zich aankondigt mag je gerust bellen. Dat lijkt me verstandig.
    Ten slotte moet je ook in het ziekenhuis bevallen omdat je vorig kindje door middel van een keizersnede is gekomen. En uit jouw verhaaltje haal ik eruit dat deze ook met de keizersnede moet komen, dus dan zou ik ook bellen.

    Ik kam me voorstellen dat het spannend is, trek je niet al te veel van de omgeving aan en bel gerust.

    Groetjes en succes,
    Japke
     
  3. Tammoo

    Tammoo Nieuw lid

    10 apr 2006
    2
    0
    0
    bedankt voor je reactie.
    ik ga zo ff douchen en kijken of het mischien minder wordt of juist niet
    en dan ga ik toch maar bellen, want het zakt totaal niet af

    gr
     

Deel Deze Pagina