Toch nog een vierde? Ik durf niet te veel te hopen.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door luckynumber4, 27 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sorry maar hoe oud zijn we hier??

Wat is dit voor achterlijk gedoe? Dat jullie het misschien niet eens zijn met bepaalde wensen en uitspraken van een ander mag, maar geef hierop antwoord met RESPECT.
    Pijn is NIET te vergelijken, de pijn die iemand heeft door een miskraam of doodgeboorte, hoe ver ze in de zwangerschap dan mocht zijn, kan niet bepaald worden door een ander.

Als zij een banner wilt neerzetten voor HAAR dochter die zij met 13 weken zwangerschap heeft verloren, dan hoort zij dit te kunnen doen zonder ook maar enige beledigende tegenspraak van anderen.

Denk na voor je wat neerzet, want sorry, in de ogen van deze 20-jarige, zijn jullie stuk voor stuk heel erg kinderachtig bezig.

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Weet je, ik doe wel heel stoer, maar ik heb erom gehuild vanmorgen nadat ik mijn kinderen naar school had gebracht. Dat er mensen zijn, volwassen vrouwen die zelf kinderen hebben en opvoeden, zo met een ander om kunnen gaan. Dat ze hun valse gedachtes uit durven te spreken en mij daarmee willens en weten mee kwetsen. Ik voel niet de behoefte om mezelf te verdedigen dat ik wel een goede moeder ben en dat mijn kinderen meer liefde krijgen dan ze kunnen verwerken. Maar deze reacties laten echt goed zien hoe een aantal mensen in elkaar zit. En ik vraag me af of ze in het echte leven ook zo met anderen omgaan? Ik zou het niet in mijn hoofd halen! Het drukt me met de neus op de feiten hoeveel geluk ik heb met de mensen om mij heen. Dat tot nu toe elk persoon die ik over mijn wens en mijn beroep heb verteld, begripvol en enthousiast reageert. Omdat zij de mens zien achter 'Vlinder84'. Omdat zij in staat zijn tot empathie, zien dat ik echt ben. Een echte moeder, met een echt leven en echte dagelijkse beslommeringen. En van mijn kinderen blijf je af. Deze kinderen, die ik na zoveel verdriet en moeite heb gekregen. De kinderen die, toen ze op mijn borst werden gelegd, zoveel licht en liefde met zich meebrachten. Ook het kind dat pas na 9 maanden had kunnen sterven, als we niet eerder hadden ingegrepen om haar lijden te besparen. Zij was geen miskraam, zij was geen klompje cellen. Ze heeft geleefd en zij doet ertoe. Nog altijd. En als een ander dat niet kan of wil begrijpen, dan zegt dat meer over hen dan over mij.

3. Vlinder84

Volgens mij is dat best een goed teken! Hij weet hoe groot je wens is, dus hij is vast niet zo gemeen dat hij grapjes gaat maken erover :) Spannend hoor! Ik duim voor je!

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dikke knuffel Vlinder84 ! Ik vond de reacties ronduit gemeen en onterecht. Ik las enkel veroordeling, ik schrok ervan.
    Ik sta achter je en ik geloof ook dat het een behoorlijk taboe is hier.
    Je bent een topper! <3

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

On topic:

Toen mijn vriend grapjes begon te maken over een zwangerschap of baby toen was voor mij duidelijk dat hij speelde met het idee van het hebben van een kind. Wat een hele verbetering was, want een paar maanden daarvoor wou hij het er eigenlijk niet eens over hebben, haha.

Blijf praten en blijf geduldig. Uiteindelijk komt er een antwoord uit, mannen doen daar soms wat langer over, haha :)

6. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Laat je niet kisten meid, dat zijn ze niet waard. Dikke knuffel :)

7. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik zie dat jullie 'bezig ' zijn, spannend. Hopelijk snel een dikke vette 2e streep!
    Als ik hem een beetje ken, is dat ook wel positief ja, die opmerkingen. Maar ik wil mezelf niet teveel valse hoop geven. Voor mijn gevoel staat mijn biologische klok ook op 5 voor 12, dus ik hoop dat hij snel z'n beslissing maakt pff

8. Vlinder84

Heel erg bedankt! :) super lief van je!

9. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wauw, ik ben geschokt. Wat een kwetsende uitspraken worden er gedaan:$
    Vlinder, ook ik sta achter je. Ik ervaar je juist als een heel lief, open en eerlijk mens. De liefde voor je kinderen spat vaak van mijn scherm af.
    Voor alle 3 je kinderen, want natuurlijk hoort je meisje daarbij.

TS, ik hoop dat man gauw een beslissing maakt. Onzekerheid is killing. En dan kunnen jullie óf aan de slag, óf dit hoofdstuk ( met veel pijn) gaan afsluiten. Ik wens jullie heel veel geluk!

10. Vlinder84

Dank je wel, doet me goed :)

11. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik vraag me dus ook altijd af of die kriebels ooit weggaan, of niet na een 4e weer terugkomen. Komen die kriebels inderdaad omdat ik weet dan is het nooit meer een baby in mn buik voelen nooit meer een kraamperiode, nooit meer zo'n klein dreumesje, of komt het omdat ik ooit droomde over een groot gezin, en daardoor nu niet compleet voel...ik verlang zo naar weer zwanger zijn, en te genieten van de trapjes in mn buik, en ik geniet zo van mn kleinste ventje nu die loopt en giert van de pret, ik wil niet dat dit de laatste keer is...echt niet

Deel Deze Pagina