goh wat zijn jullie toch ontzettend lief zucht,... is zo heerlijk om eens te praten met mensen die weten hoe het is. gisteren uit eten geweest met 6 vriendinnen, waarvan 2 hoogzwanger, het kwam op het praatje v ruchtbaarheidsbehandelingen omdat een van hun zussen daar mee bezig is, ze zijn wel lief en meegaand maar echt snappen ? ik heb gebeld, 10 april inleveren en 29 april het gesprek, mn, man doet zo stoer maar die zei heel benauwd he? dat is 10 dagen minder dan 3 maanden, zou dat nog wat uitmaken?, nou ik laat hem staan die afspraak, hoop maar dat het goed nieuws is want ik moet daarna heel leuk koninginnedag gaan vieren bij vrienden vere weg, de vorige keer na het nieuws had ik zin om 3 dagen in bed te liggen. ik ben gewoon een beetje bang voor de gyn hahahhaha ,zij is de eerste in 26 jaar die mij stil heeft weten te krijgen waaah he? mijn emoticons doen het niet, of zien jullie ze wel? ) de ene dag ben ik positief en de andere dag zie ik het niet zitten, nou ja door de hormonen kan het ook niet komen want ik ben echt al 5 maanden niet ongi geweeest. veel liefs jose
Begrijp dat wel hoor Joseetje, ik ben ook de ene dag positief en de andere dag voel ik mezelf heel zielig en zie ik het niet meer zitten. Vraag ik me af of het ons ooit wel gegund is en hoelang we nog moeten wachten. Maar dan hou ik mezelf weer voor dat zorgen maken altijd volgend jaar nog kan en ik positief moet blijven hoe moeilijk dat ook is. Ben echt benieuwd hoe jouw en mijn uitslagen zullen zijn en of we dezelfde behandelingen krijgen of niet. Liefs Zora
Jemig, als ik die aantallen zo lees, schrik ik me een ongeluk: Mijn vriend heeft maar 300.000 zaadjes. Ieh! Denk dat IUI toch niks wordt voor ons en dat we toch gelijk aan de ICSI gaan beginnen!
ja maar Merel, liever 300 000 goede ,dan 10 miljoen waarvan nog minder goed, ik lees toch vrij regelmatig dat mensen zwanger worden. maar inderdaad klinkt het alsof het ivf of isci zal worden. maarreh? hoe vaak is het getest? schijnt per keer ook echt enorm te kunnen verschillen ,ik bedoel is het definiteif slecht en weten ze waardoor dat komt? of was dit het eerste onderzoek? dan hoef je misschien helemaal niet met ivf te beginnen. veel liefs jose