Hallo allemaal! Ik heb 2 weken geleden een keizersnede gehad en nu vraag ik mij het volgende af; Wanneer kan ik weer normaal ondergoed aan? Ik draag mijn zwangerschapsbroeken nu nog, iemand een idee vanaf wanneer je weer een beetje normale broeken aan kan? Mijn buik is nog behoorlijk... Vanaf wanneer wordt dit wat minder en vanaf wanneer kan ik een btje gaan trainen? Ik vraag me dit gwn af Mss weten jullie het ongeveer? Groetjes!
Hoi, nog gefeliciteerd met de baby. Ik denk dat het per persoon verschilt... Bijvoorbeeld met broeken ook hoeveel kg je was aangekomen, duurde bij mij wel een paar maanden. De wond was zeker de 1e 6 weken gevoelig en strings drukten wel op de wond, het vloeien duurde niet zo heel lang dus de echt grote onderbroeken hoefde ik niet zo lang aan, denk een week of 2-3. Sporten mag met een ks volgens mij pas na 6 weken, moet zeggen eerder zou ik er ook niet aan moeten denken.
Sporten geloof ik ook na 6 weken pas en dan rustig aan beginnen. Die broeken.. Bij mij heeft het heel lang geduurd voor het litteken echt niet meer gevoelig was (bijna een jaar) wil niet zeggen dat ik steeds pijn had hoor, maar droeg toen vaak 'heupbroeken' en dat schuurde precies op dat litteken.
Ik draag vaak strings met zo'n kanten elastieken band zeg maar. Of een maatje groter die kon ik een beetje 'plaatsen' zeg maar.
Ik draag onderbroeken van de hema (3 voor 3 euro) en die knip ik aan de voorkant op een paar plaatsen in zodat het niet drukt.
ik was tijdens mijn vorige zwangerschappen ( ks geboren) behoorlijk aangekomen en duurde het dus ook echt wel voor ik iets normaals aan kon. Ik ben na de keizersnedes rustig aan gaan beginnen met wandelen, na 8 wk naar de sportschool geweest en wat cardio gedaan, en met 12 weken dorst ik ook weer te trainen, mijn litteken geneesde namelijk niet netjes. je voelt het zelf ook goed hoor, maar luister vooral naar je lichaam! voor de 6 weken is het echt NOT DONE om te trainen, en dat voel je ook wel. Wandelen kun je wel lekker doen, en met dit mooie weer...kindje in de wagen en lekker einden lopen. Ik verheug me er nu al op