ik zou 7nov me eerste echo krijgen. maar maakte me zo een zorgen,na 2dagen bloedverlies,dus heb vanmorgen een echo gerkregen en ja hoor ,ik was in de wolken,want we zagen hartaktie alleen toen ze de lengte om ging meten viel me droom weer aan diggelen! ze kwam uit op 8w1d en het was maar 15,4 mm en dit was iets aan de kleine kant,nu moet ik 13 nov terug om te kijken hoe het dan is. als jullie kwijt willen hoe groot jullie vruchtje was met 8weken,is dat welkom
Hoi,hoi, 15,4mm is volgens mij normaal hoor. Ons ukje was 14,4mm bij 8 weken en de gyn was tevreden. Of had je veel verder moeten zijn?
hoi mamasan, nee ik was juist 3dagen langer dan we dachten we dachten 7,5 week ,maar bleek dus 8w1d stik leuk,vooral omdat we ook hartaktie zagen toen zei ze na de echo plots,kom over 2weken maar terug,ik zeg wat is de rede?gaat toch stik goed zo,zegt ze ja is iets aan de kleine kant en wil over 2weken kijken hoe het met de groei is gegaan dus snapte er gelijk niks van,en ben weer in stress dubbel eigenlijk,blij dat er goede hartaktie was,bleek het weer te klein te zijn
ik vind het maar een vreemde opmerking hoor van haar. Het apparaat rekent aan de grote uit hoe ver je bent, dus hoe kan het dan aan de kleine kant zijn? Dan zou tie moeten aangeven dat je minder ver bent. ik vind het eerlijk gezegd een beetje onnodig paniek zaaien van haar, vooral met goede hartaktie.
hoi hoi ik ga mee met mamasan vind het maar inderdaad een rare opmerking en ik zal je eerlijk zeggen met een kloppend hartje zal ik me niet zo veel zorgen maken misschien dat je volgende keer word bijgesteld in je termijn en dat ze je daarom terug wilt zien dat zou kunnen groetjes nathalie
heb gisteren nog even telefonisch kotact gehad,heb het nog is gevraagd,maar ze blijft bij haar zelfde uitleg,dus ik wacht gewoon de 13de maar weer is af,en ga me niet al te druk maken heb tenslotte wel een mooi kloppend hartje gezien
Vreemd hoor, want volgens de meting ben je verder als dat je zou zijn en dan is het te klein? Ik snap zowiezo niet hoe ze dat kan zeggen want aan de 8w 1d komen ze door het vruchtje op te meten. Dankan het volgens mij nooit te klein zijn want dan had je op een kortere zwangerschapsduur uitgekomen.
ja we hebben getelt vanaf me laaste menstruatie,dan kwamen we op 7weken en 5dagen erna gingen we de echo bekijken,en kwamen we op 8weken en 1dag en het vruchtje was 15,4 mm en volgens haar was dat iets ana de kleine kant dus ja ik snap dat niet,want ik was dan 3dagen verder als we dachten,waar ik al verstelt van stond en dan erna krijg je een opmerking dat het te klein zou zijn heb zelf op internet gekeken,en daar staat dat het ongeveer 11mm kan zijn en op andere site,s staat weer dan het 2cm(20mm) moet zijn ik zit er dus gewoon normaal tussen lijkt me toch
Bij mij met 8 wkn, 4 dgn: 1,94cm 4 dgn later was ie overigens 1,9 cm Mijne zou dus 4 dagen niet zijn gegroeid, gekrompen zelfs! Zo betrouwbaar zijn ze dus. Maar uiteindelijk klopte die eerste meting het beste met de datum van nu.
In het begin moet je de metingen idd niet al te serieus nemen... een meetfoutje heeft meteen grote gevolgen, en op zon klein frummeltje is een meetfoutje niet zo moeilijk
ja een meetfoutje is zo gemaakt ja op zo een klein vruchtje ja ik begin me toch nu minder druk te maken hoor,klinkt gek mischien maar zo gek is die lengte dus helemaal niet quq leeftijd merk ik op hier. dus ben wel extra benieuwd de 13de maar zoals het nu er voor staat,lijkt mij er dus ook niks mis mee
dank je JsztD ik voel me echt wel een stukje meer op me gemak hoor. enigste wat ik wel is denk,zou dan de hartslag minder oke zijn geweest?maar dat ze dat niet zeiden om me niet ongerust te maken? tja ,ik probeer er gewoon heerlijk van te genieten,en het was zeker super het hartje te zien kloppen,moest er gelijk een traantje van laten JsztD veel sterkte en sucses met de bevalling
Gelukkig maar en nee ze houden niets achter om jou beter te laten voelen hoor bij mij in t begin klopte t hartje heeeeeeel langzaam.. toen hebben ze ook eerlijk gezegd van t kan nog alle kanten op! Lekker genieten t komt vast goed En dankje