Fulltime werken en last van zwangerschap

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door TiTaRa, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Hallo allemaal...

Ik heb een vraag waar ik toch al een tijdje van wakker lig.
    Ik ben nu dus zo'n 20 weken zwanger en ik werk voltijds in de Verkoop. Ik doe dit fulltime dus dit wil zeggen dat ik 8u per dag niks anders doe dan rondlopen enzovoort.. Ik moet toegeven dat ik door de dag tamelijk veel last heb van harde buiken en dat ik 's avonds een enorme pijn in mijn rug en bekken heb.. Dinsdag moet ik terug naar de gynaecoloog. Zou het kunnen dat hij me zegt dat ik moet rusten? En wat kan ik mischien doen tegen deze pijn? En zijn deze harde buiken schadelijk of wat betekenen ze?
    Ook ben ik bij mijn 14 weken naar de gynaecoloog geweest en hij zei dat het kindje toch wel heel laag lag.. Zou dit er veel mee te maken hebben?

Dank u!

2. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    haii ik heb geen id wat harde buiken is haha nog niet meegemaakt maar je kan je werkgever vragen of je minder uur kan werken toen ik vertelde dat ik zwanger was zei ze meteen okee je gaat nu 24 tot 26 uur werken zonder dat ik het vroeg maar ik vind het heerlijk ik heb echt de rust nodig dus probeer het gewoon te vragen
    suc6 :)

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Zo vroeg al harde buiken hebben betekent meestal dat je het iets rustiger aan moet doen. Ik zou ook even een gesprekje met je baas hebben over je aantal uren, en misschien dat er (gedeeltelijk) ook wat aangepast werk voor je is? Dat je wat minder hoeft te staan ofzo?
    Je moet echt aan je baby en jezelf denken nu hoor! Ik ben benieuwd of het lukt, succes!

4. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Wel ja dat 'aangepast werk' is dan wel een probleem... Ik werk in een hele grote sportwinkel en daar is echt geen enkel werkje om zittend te doen. wij moeten hele dagen de winkel opruimen en artikelen verkopen aan de klanten... Dinsdag moet ik naar de gynaecoloog ik ben eens benieuwd wat die te zeggen heeft...
    En bedankt voor de reactie!
    X

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou ik werkte ook full time 4 dagen in de week maar doordat ik slecht slaap en mezelf overbelaste doordat het te zwaar werd allemaal is het met 50% gehalveerd en nu ben ik weer vrolijk zwanger en voel me stuk beter in mijn vel

6. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    ik heb ook werk waarbij ik de hele dag sta of loop. Ik merkte ook dat ik veel last kreeg van harde buiken en last van mn bekken. Op zich zijn de harde buiken niet zo erg vertelde mijn gyn, als ze maar niet in met regelmaat gaan komen (zeg maar met een bepaald aantal minuten ertussen)
    Maar ik kreeg wel de opdracht rustiger aan te gaan doen, t liefste tussen de middag rusten :confused:
    Maar goed ik ga dus dinsdag praten op mn werk, waarschijnlijk ga ik toch halve dagen werken!

Deel Deze Pagina