Moeilijk. Hannah vind ik veel mooier, maar ik zou het niet doen i.c.m. Janne. Suus is niet mijn smaak. Wat is de naam van jullie zoon? In mijn beleving soortgelijke namen die niet in de top 20 staan: Aaf Door Eef Floor Juul (uitgesproken als Djuul of Zjuul, maar niet als Juul, want dan vind ik het weer minder naast Janne. (ervan uitgaande dat je dit niet als Djanne uitspreekt. )) Luus Mees Roos Soof Als je wel heel enthousiast bent over Saar dan zou ik daar lekker voor gaan. Kan jou het schelen joh!
Nee Hannah bij Janne zou voor mij een no go zijn. Jammer eigenlijk want Hannah vind ik erg mooi, mooier dan Suus. Al is er niks mis met Suus hoor, maar als dit voor jullie niet dé naam, dan toch even verder zoeken wellicht. Hoe zit het met de andere namen van de lijst? (Er staat me iets bij dat je fan was van Willemijn, Jolijn, toch?)
Thnx weer voor het mee denken.... Er is dus een suus in het dorp geboren vandaag stom ML vindt Willemijn niet mooi en ik moet bij Jolijn steeds aan jolig denken.... Floor Vind ik echt leuk. Maar ml niet ivm engelse woord. Juul als Juul vind ik mooi maar inderdaad niet bij janne. Rest is te lief sorry
O nee, is het dorp te klein voor twee Suus-en? Zucht, die Engelse betekenis... Vindt hij Beer ook niks dan? En Flore of Flora? Weer met de J, maar wat vind je van Jasmijn? Of Marijn of Merlijn? Of Reina?
Hahaha beer misschien wel ja.. job en moon komen er niet in. Die andere ij namen vinden we te sappig... Karlijn kon nog wel maar vind het weer te hard.. Nee. Ml vindt het prima kunnen..ze komt op een andere school. Ik vind het niet leuk dat Suus nu niet meer origineel is
Ik vind Suus echt heel leuk. Suze nog mooier, maar las dat dat geen optie is. Mij persoonlijk zou het niet uitmaken dat er nog een kindje in hetzelfde dorp woont met dezelfde naam.
Aniek vind ik ook gaaf bij Janne! Mila en Roos ook maar ik denk te populair voor jullie. Rosa is wat origineler maar ik las dat je ook niet van te lief houdt.. Nee als je aan Jolig denkt dan zeker wegblijven bij Jolijn. Iets heel anders: Amber! Esmée Of weer heel anders: Pip Fay Puk Lara
S.uus leuk! Ook mooi bij Janne! Hoeveel mensen wonen er in jullie dorp..? Lot Noor Loes Veerle Vera Nina/ Nine
9000. Nora wordt de 2e naam... vind noor geweldig maarja ondertussen snap je wat mijn man dan zegt.... "we nemen toch ook geen fin en zweed"
Ik moet me gewoon niet zo aanstellen..... Hannah bekt gewoon echt niet lekker en Suus is leuk. Tenzij we echt nog een wauw gevoel bij iets anders krijgen maar anders moeten we er maar gewoon voor gaan.
Toen wij de naam van onze zoon uit gekozen hadden was het nog geen top 20 naam.. nog voor hij geboren was stond hij er wel in. We kennen nu 1kindje met dezelfde naam. Mijn jongste heeft zeker geen top 50 naam maar toch zit er ook een kindje met dezelfde naam op school. Ik wilde als optie de naam Sarah, Saar of Juul toevoegen. Schitterend!
Saar is een van mijn favorieten..... maar vind het niet leuk dat hij zo hoog staat.. Ik vind Sofie bv ook mooi... maar als ik ergens een bord met Sofie zie dan denk ik wel altijd "konden ze niks beters verzinnen". Slaat nergens op... weet ik...
Ik zou in jouw geval echt voor Saar of Sare gaan! Hoe erg is het dat de naam populair is? Ik ken één Sarah, en die is 25... Beetje jammer om die naam daarom te laten varen, terwijl je hem wel geweldig vindt. Naast J.anne vind ik persoonlijk Hannah echt niet kunnen. Suus of Suze vind ik ook wel leuk. Je zoontje heet R.ens toch? Of heb ik dat helemaal fout. Ik vind J.anne, R.ens en Saar echt héél mooi klinken!