Toch nog even eruit willen? Tips gevraagd!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door BeingMommy, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Dames ik wil er nog even tussenuit met mijn kinderen, leeftijden tussen de 5 en 7 jaar. Voor 4 daagjes denk ik.

Ik wil een camping/bungalowpark en dan het liefst in de buurt van een attractiepark. Denk aan Duinrell, Efteling, Plopsaland (welke dan van de 4?) Moviepark etc..

Het liefst geen hotel, want wil 1 dag naar het park en de overige 2-3 dagen gewoon lekker op de camping, park, buurt erop uit.

Liefst zo betaalbaar mogelijk, ben alleen met mijn kindjes dus dit is écht even er tussenuit voor ons maar kan niet teveel kosten.

Hebben jullie tips voor mij!? En dan met name de vraag naar verschillende campings/bungalowparken..

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Even op vakantieveilingen.nl kijken. Daar komen diverse lastminutes voorbij. Juist campings en bungalowparken. ;)

Op jouw vraag welke de leukste is... Tja, dat is persoonlijk natuurlijk. De Efteling springt er voor mij echt wel uit (uit het rijtje dat je noemt), maar die is tegelijkertijd ook de duurste.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

slagharen , campings zat voor leuke prijs in de buurt.

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Actievandedag.nl
    Travelbird

Evt noord Limburg kijken voor aardbeien land irrland toverland, binnenspeeltuinen leuke dierentuinen
    Mooie park in de buurt

5. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.929
    113
    Vrouw
    Vlakbij avonturenpark Hellendoorn zit een Landal park. Leuk om naar het park te gaan, maar de omgeving (Sallandse Heuvelrug) is ook erg mooi, en kunnen de kinderen zich prima vermaken.

6. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Bij landal rabbit hill zit de Juliana toren in de buurt. Verder heb je ook nog toverland en dat ligt dicht in de buurt van landal de schatberg of center Parcs het meestal of Limburgse Peel.
    Bij rabbit hill of de schatberg zit ook camping deel bij.

Deel Deze Pagina