Wie is er wel eens geweest? Wil met oudste van 4 gaan maar twijfel of ik de jongste mee zal nemen van 4 maanden.hoe gaat t daar ? Las op de website dat kinderwagens in de stalling moeten maar kan ik beeb dan niet in kinderwagen laten liggen en wachten terwijl man met oudste in attractie gaat? Of zijn er hele lange wachtrijen? Kun je dan naast de rij ook meelopen, dus dat ik naast de rij met kinderwagen sta terwijl man en zoon in rij wachten? Of is t echt zoals bij de efteling dat je dan pas contact kunt hebben zodra je weer uit attractie bent? Is natuurlijk niet gezellig als ik steeds een uur alleen zit. We willen echt samen met oudste. Evt dat ik voor jongste oppas geregeld krijg maar zou haar liefst meenemen als t te doen is.en hoe zit t met geluid? Erg hard omdat t binnen is? Te veel voor baby? Zijn er plekken waar je wat rustiger kunt zitten om te voeden?
Ik zou met zoiets de kleine niet meenemen als het kan. En dan heeft je oudste lekker een dagje met papa en mama alleen. Ongeacht waar je heen gaat eigenlijk .
stel je er niet teveel van voor. je moet het zien als een kermis in een overdekte hal niet veel attracties waar je als ouder echt samen met een kind in gaat. mn oudste van toen 3 heeft alles grotendeels alleen gedaan. behalve de grote glijbaan en het achtbaantje en de mega mindy fietsen. open rijen dus niet zoals bij de efteling. ik ben buiten het seizoen geweest en dit was niet druk. je kon toen zo doorlopen. maar nu met de zomervakantie zal het wel heel druk zijn omdat het natuurlijk vlak naast een vakantiepark ligt. ik vind het best heel erg lawaaierig en zeker voor een baby. ik zou die niet meenemen als ik de keus zou hebben. er is een stukje vlak bij de eet gelegenheid die iets rustiger is maar ik alsnog een hoop lawaai. het viel mij iig vies tegen voor het geld. 10 euro erbij en dan had ik naar de efteling kunnen gaan. binnen een paar uur stonden we weer buiten.
Wij zijn er vorige jaar geweest in combinatie met een verblijf in CP. Jongste mocht bijna nergens in was nog te klein. Oudste moest voornamelijk alleen ergens in. Vond het nog wat eng toen. Best wel lawaai binnen vond ik daarbinnen. Ik zou er dan zelf met de oudste naar toe gaan . Je kleintje van 4 maanden heeft daar niks. Het is op zich wel leuk, maar je bent er ook zo klaar zeg maar.
Wij zijn in Hasselt geweest, is vergelijkbaar met in coevorden. Hetgeen wat damay zegt, ben ik het mee eens! Ik zou er zelf niet nog een keer heen geen. Vind het veel te duur, voor hetgeen wat je krijgt. Ik zou dan voor een ander park kiezen om heen te gaan!
ook es geweest met vrijkaartjes. was idd leuk voor een uurtje of 2-3 maar blij dat ik er zelf geen geld voor heb betaald. net wat warboel zegt... soort overdekte kermis. veel lawaai en lichtjes en kermisachtig. idd niet tof voor je baby van 4 maanden denk. wel als er 1 ouder gewoon bij dr blijft maar anders idd je man alleen laten gaan met je andere kindje. dan hebben ze vast een leuke middag.
Ben in Coevorden geweest, wij zaten toen in de Huttenheugte. Onze kids waren toen Bijna 3 en anderhalf. Nu zijn zij lang dus konden ze in best veel dingen! Maar indd binnen 2 uurtjes heb je echt helemaal gezien daar!
Dank voor reacties.zoon mocht 1 park kiezen en wilde heeel graag naar plopsaland.denk dat hij t super vindt, ookal zou ik zelf idd liever naar efteling gaan. Dat je er in paar uur klaar bent is positief in dit geval want dan kijk ik voor oppas voor baby.is eerste keer zo lang oppas dus zag op tegen een hele dag een oppas regelen. Ik krijg korting door dierentuin abbo dus dat scheelt wel.