Oké. We zijn er nog steeds niet helemaal uit. Zo frustrerend!! Onze zoon heet buuH. Zijn broertje gaat voor nu Mees heten, maar toch twijfelen we... te soft? Wat vinden jullie van de combinatie ? En als je 1 naam mocht kiezen naast onze zoon, wat zou jij dan kiezen ? Alvast bedankt
Persoonlijk vind ik Mees wat soft. Maar dat hoeft niet direct iets negatiefs te betekenen natuurlijk. Bij jullie zoon vind ik Ruud of Koen ook erg leuk.
Ben bij de eerste rond die termijn ook gaan twijfelen, maar het was al 8 jaar onze droom naam. Het waren echt de hormonen. Bij de tweede twijfelde mijn man telkens heel lang. Met 32 wk heb ik hem echt gedwongen een keuze te maken; er voor te gaan of nog helemaal verder zoeken. Bij de geboorte keken we elkaar nog heel even aan (gaan we dit écht doen?) maar het voelde juist voor ons. Als een naam goed voelt, dan zit het vaak wel goed. Twijfelen jullie beiden, dan hebben jullie nog een paar weekjes om verder te zoeken.
Ik vind Mees wel wat soft ja.. Als ik een naam naast jullie zoon zou moeten kiezen zou ik gaan voor Thijs, Freek, Pim, Bram, Guus of Joes
Ik merk dat jullie het ook een beetje soft vinden naast onze zoon. We hebben als 2e naam Koen maar ook daar niet mega van overtuigd. Is deze niet te standaard ? Oh wat super moeilijk. Bedankt voor jullie andere opties. Veel zijn al voorbij gekomen maar kunnen niet door bekenden of het is het net niet Denk niet dat er een naam is dat dicht in de buurt komt van onze zoon
Ik herinner jou topics haha. Ik heb sterk het gevoel dat de baby eerder komt en word er onrustig van dat de naam nog niet vast staat
Nee Maas vind ik niks. Moos is hier boerenkool dus dat valt ook af. Bram vind ik ook erg soft en veelvoorkomend. Koen maar even in laten werken.. misschien is dat hem wel
Mees past prima bij de naam van jullie zoon, maar ik vind het persoonlijk geen mooie naam. Koen dan leuker. Wat vinden jullie van Siem?
Vind Mees ook wat te soft en veel voorkomend dan de naam van jullie eerste. Wat ik erbij vind passen is Niek! Rens Stef Ties Stan Joep Youri Bart Giel Fons Joost Loek
Mees juist een krachtige stoere naam! Zo zie je maar, meningen kunnen zo verschillen. leuke combi met je andere zoontje