Ja al flink onderweg en mijn vriend besloot me drie weken geleden ten huwelijk te vragen. Helemaal geweldig natuurlijk. Omdat we beide niet zo van veel heisa houden hadden we zoiets van dan trouwen we in stilte met alleen ouders en broer en zus erbij. Maar nu heeft zijn moeder besloten er ook voor naar Nederland te komen, dit was niet echt de bedoeling maar zij vindt het nodig. Het probleem is alleen dat iedereen nu verwachtigen heeft van hoe en wat. Dus al met al moeten we nu toch meer regelen dan dat we gepland hadden..... Grootste probleem is dat ik eigenlijk gewoon in broek met truitje wilde trouwen maar ook dat wordt het niet echt meer, ga steeds meer twijfelen en moet nu toch maar op zoek... Heeft iemand tips om nog snel wat trouw kleding te vinden, ik wil niet in een witte jurk maar toch wel iets nets dan maar. Dus echt alle tips zijn welkom want we trouwen namelijk op 2 december..... stresss, hoe kom je erbij..... Eline
Gefeliciteerd Het is wel heel snel he Ik en mijn man zijn ook gewoon in onze dagelijkse kloffie getrouwd zeg maar... Ik zou het als de tijd (en het geld ) er is het toch wel eens wat uitgebreider over willen doen Nu (richting de feestdagen) is er vast wel leuke kleding te vinden om in te trouwen en die je eventueel later ook nog aan kan in ander combinaties... En niet teveel stressen hoor is niet goed voor je beeb ...
Gewoon doen wat JIJ wil, het is jouw bruiloft en als iemand anders daar andere verwachtingen van heeft is dat zijn probleem. Veel geluk!
Zou gewoon gaan trouwen zoals je zelfs wilt hoor. Het is jullie dag niet van de familie. Bij ons hebben ze het toen ook geprobeerd, vooral me schoonzus werd gek van haar. Ik heb toen met een gekke bek gezegd ik wil trouwen in een voetbal tenue. Nou het huis was te klein. Je raad het al ben idd in een voetbal tenue getrouwd en heb er nog steeds geen spijt van. HEt was erg leuk en de ambtenaar vond het ook helemaal geweldig, weer eens wat anders zij die man.
Hey hoi, Als eerste van harte gefeliciteerd! Wij zijn 5 maand geleden getrouwd en helemaal zoals wij dat wilden.. Als jullie er voor gekozen hebben om het klein te houden moet je dat ook zo houden! Het is JULLIE dag wat een ander ook beweert. Ik weet uit ervaring dat er mensen zijn die graag even aan je willen vertellen van hoe en wat. Niet naar luisteren en blijf lekker bij je eigen plan! Wil je toch wat doen voor de rest van de familie geef een feest nadat je bent bevallen. Heb je die stress nu niet en kan je er dan ook met volle teugen van genieten! Hoop dat je er wat aan hebt. Super mooie dag toegewenst! Liefs